וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה: המקום ה-2 ישוריין, לא בטוח שלמופז

פנחס וולף

29.10.2008 / 13:24

הוועדה לענייני מפלגה של קדימה תעביר לבדיקה משפטית הצעת פשרה של השר אדרי, לפיה המקום השני ישוריין, אך לא למתמודד מסוים

הוועדה לענייני מפלגה של קדימה בראשות ח"כ צחי הנגבי, החליטה לאמץ את הצעת הפשרה של השר יעקב אדרי ולהעביר אותה לבדיקה משפטית. על פי ההצעה, בטופס ההצבעה לרשימת קדימה ישוריין מקום מיוחד למספר 2 ומי שירצה להתמודד על המקום יצטרך להודיע על כך בכתב. במידה שלא ייבחר, יוכל להתמודד במקום אחר ברשימה. בכך מנסים בקדימה לעקוף את חוות הדעת של היועץ המשפטי במפלגה שקבע כי לא ניתן לבצע שיריונים.

השר אדרי אמר לוואלה! חדשות: "לא מכובד לשריין מקום למופז, משום שלא סוכם על כך לפני הפריימריז לראשות התנועה. אני קבעתי מסלול שאומר שתהיה התמודדות נוספת על המקום השני. כל חברי הסיעה תמכו בהצעה".

אדרי התייחס גם לאיומים שנשמעו מפי פעילי שטח על חיסול פוליטי של אנשי לבני. "היום בישיבת הסיעה היתה תמימות דעים וכולם התאחדו סביב ההצעה. השיטה הזאת של רשימות חיסול לא תלך".

הבוקר אמרו פעילים במפלגה כי תומכיו של מופז מעוניינים להשפיע על הרשימה של המפלגה לכנסת הבאה, ולפגוע במיקומם של חברי כנסת ושרים שתמכו בלבני. לדבריהם, אם מופז ייאלץ להתמודד בפריימריז, "הפעילים ייצרו רשימות חיסול כדי לוודא שחברי כנסת שייכללו בה יזכו לתמיכה נמוכה במפלגה".

הדברים נאמרו לאחר שאתמול פורסם כי פעילי שטח של מופז מפעילים בימים האחרונים לחץ כדי לשריין לו את המקום השני ברשימת קדימה. היועץ המשפטי של קדימה, עו"ד איתן הברמן, קבע אתמול כי לא ניתן לבצע שיריונים ברשימת קדימה לכנסת בבחירות הכלליות, ובתוכן גם שיריון למופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully