וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח מיטל: "שיירקב בכלא"

נתיב נחמני

29.10.2008 / 12:08

שופט בית משפט השלום בת"א קבע כי יש יסוד ממשי לחשוד ששלום ימיני הוא זה שנהג ברכב שדרס את מיטל אהרונסון ופצע את חברתה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של שלום ימיני החשוד ברצח מיטל אהרונסון. על פי החשד, לפני כשבועיים דרס ימיני את אהרונסון סמוך לכיכר רבין ונמלט מהמקום. "אין ספק שקיים יסוד ממשי לחשד שהחשוד הוא זה שנהג בעת התאונה", קבע השופט מוקי לנדמן בדיון להארכת מעצרו.

"אנחנו רוצות שירקב בכלא לכמה שיותר זמן", אמרו היום בתיה המאירי יזדי והילה יזדי, אמה ובת דודתה מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונה. "הוא רוצח ואסור להוציא אותו משם". דודתה של מלי הביעה מורת רוח מטענת ההגנה, לפיה ימיני היה תחת השפעת אלכוהול בזמן האירוע, והוא אינו זוכר דבר. "הם בכלל לא מבקשים סליחה. הוא אפילו לא עצר לעזור להן, וברח. הוא טוען שהוא לא זוכר כלום, אבל להגיע הביתה הוא כן זכר".

אמה של מלי סיפרה כי בתה מתעדכנת גם היא בפרטי הפרשה מבית החולים. "מלי כועסת וכואבת. מה שהוא עשה לה זה גם רצח. אנחנו לא יודעים מה יהיה איתה. אנחנו רוצים שהוא ישלם לפחות בשביל לעודד אותה. אם זה לא יקרה היא תמוטט נפשית, ולא ניתן לזה לקרות".

עורכי דינו של ימיני אלי כהן, שי נודל, אילן אזולאי וגיא פרידמן, ניסו שוב להוכיח את טענתם, כי מרשם לא נהג ברכב בזמן האירוע ואף ביקשו עימות עם החשוד השני בפגיעה שי סימון, וכן בדיקת פוליגרף על מנת להוכיח את טענתם. בתום הדיון קבע השופט כי מעבר לגרסתו של סימון ישנם לפחות שתי עדויות ראייה ברורות ואינדיקציות נוספות המחזקות את טענת המשטרה".

כזכור, מיטל אהרונסון וחברתה מלי יזדי נפגעו על ידי ג'יפ מסוג טויוטה השייך לויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. על פי החשד הוא סירב לבדיקה, דחף את השוטרת וניסה להימלט מהמקום רגלית, בעוד חבריו נכנסו לג'יפ ועזבו. על פי העדויות, אחד החברים, שי סימון, הוא זה שנהג ברכב ביציאה מהנמל, לטענת המשטרה, באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully