וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על תיק החינוך כבר החל

פנחס וולף

29.10.2008 / 12:05

בעקבות הודעת ישי כי ש"ס מעוניינת בתיק החינוך, יודיע נתניהו כי מפלגתו תחזיק בתיק בממשלה הבאה. וילן: "כמו לדרוש מדינת הלכה"

לאחר שאתמול הוסכם על מועד הבחירות ובעוד הכנסת מתמודדת עם המשבר בהשכלה הגבוהה, החלו המפלגות לריב על תיק החינוך בממשלה הבאה. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו יודיע היום (רביעי) כי לאחר הבחירות תיק החינוך יהיה בידי הליכוד, במידה שנתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה. זאת לאחר שיו"ר ש"ס אלי ישי הודיע היום כי ש"ס תדרוש את תיק החינוך "על מנת להעביר חינוך יהודי מסורתי". נתניהו יאמר את הדברים בישיבת מליאה מיוחדת לזכר השר רחבעם זאבי שתיערך בצהרים.

גם במרצ תקפו את דרישת השר ישי. ח"כ אבשלום וילן (מרצ) אמר כי "דרישתו של אלי ישי להיות שר החינוך שקולה לדרישה להקים בישראל מדינת הלכה. לפני שישי תופר לעצמו את חליפת שר החינוך, טוב יעשה אם ידאג ללימודי הליבה בבתי הספר החרדים, ואז אולי יוכיח את רצינות כוונותיו".

במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת היום, שעסקה במשבר בהשכלה הגבוהה ובניסיון למנוע שביתה בשבוע הבא, האשים ח"כ שלמה מולה (קדימה) את נתניהו באחריות למשבר. "לא רק שנתניהו קיצץ, הוא עוד מתגאה בזה", אמר מולא. "אנחנו בקדימה עושים את המאמץ שלנו. יש כאלו שמוכנים לתת מיליארדים לישיבות שלא מייצרות מקומות עבודה ולא מצמצמות פערים, ויש שמבינים שהשקעה בהשכלה הגבוהה היא השקעה לטווח ארוך".
יו"ר הוועדה השיב לו, ואמר: "כולם אשמים, לא רק ביבי. מאז שהוא היה שר האוצר התחלף השלטון וגם קדימה והעבודה אשמות במצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully