וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני בלייר - הנואם היקר בעולם

טלי גולדשטין

29.10.2008 / 10:07

נתניהו שים לב: ראש ממשלת בריטניה לשעבר הרוויח 12 מיליון ליש"ט מאז עזב את דאונינג 10. על הרצאה הוא מקבל 157 אלף ליש"ט

טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, הוא הנואם באירועים ציבוריים היקר ביותר בעולם. לפי דיווח ה"טלגרף" הבריטי הבוקר (רביעי), מאז עזב את דאונינג 10 ואת משרת ראש הממשלה, רווחיו של בלייר מהרצאות עלו על 12 מיליון לירות שטרלינג. בלייר נוהג לסייר בעולם על מנת להעניק הרצאות שונות והוא גובה על הרצאה של שעה וחצי עד 157 אלף לירות שטרלינג (250 אלף דולר).

בלייר גרף 4.6 מיליון לירות שטרלינג מהאוטוביוגרפיה שכתב, 2 מיליון לירות שטרלינג מעבודתו כיועץ בבנק ההשקעות ג'יי.פי. מורגן, 500 אלף לירות שטרלינג מחברת השירותים הפיננסיים "זוריק פייננשל סרוויסס", 84 אלף לירות שטרלינג מכספי משלם המסים בעבור ניהול חברה פרטית ופנסיה שנתית בסך 63, 468 לירות שטרלינג.

לפי דיווח ה"טיימס" הלונדוני, ראש הממשלה לשעבר הרוויח יותר כסף מהרצאותיו מאשר הרוויח נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון בשנה הראשונה אחרי שעזב את הבית הלבן. עוד מסר העיתון כי קיים חשש באו"ם שהתמקדותו של בלייר באינטרסים המסחריים שלו עומדים בניגוד עם תפקידו כשליח הקוורטט למזרח התיכון.

לבלייר רשימת המתנה בת שנתיים של לקוחות הרוצים לשכור את שירותיו כנואם. לקוחות אלו מוכנים לשלם 157 אלף לירות שטרלינג בעבור הרצאה סטנדרטית בת 90 דקות. "הוא אחד מהכוכבים הגדולים בעולם", אמר מקס מרקסון, איש יחסי ציבור שליווה בעבר את קלינטון, שרי בלייר ונלסון מנדלה בביקורם באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully