וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורץ שנורה למוות היה מוכר למשטרה

נתיב נחמני

28.10.2008 / 22:24

תושב הגדה בן 24 היה בעל עבר של פריצות לבתים וגניבות רכב. מבנה בשטח נפרץ ופריטים שנגנבו ממנו נמצאו לצד הצעיר

הפורץ שנורה הבוקר (שלישי) למוות על ידי תושב מושב בן שמן הוא יד עסטל, בן 24 תושב עזון שממזרח לקלקיליה. עסטל נורה בחזהו ומת מפצעיו בדרך לבית החולים אסף הרופא. הוא מוכר למשטרה ובעל עבר של פריצות לבתים וגניבות רכב. שני חשודים נוספים נמלטו מהמקום, והמשטרה חושדת כי השלושה היו חלק מכנופיית פורצים.

מבדיקה שערכה המשטרה עולה כי נפרץ קרוואן מגורים בשטח ששייך לבעל הבית ונגנבו משם מספר פריטים. סמוך למקום בו עסטל נפל לאחר שנפצע נמצאו סכין ומחשב המשמש גנבי רכב.

בעל הבית, ששוחרר הערב למעצר בית, אמר בחקירתו כי הפורצים ניסו לתקוף אותו ולכן פתח לעברם באש. שכניו של בעל הבית אמרו כי פריצות לבתים הן תופעה נפוצה ביישוב והפנו אצבע מאשימה לעבר המשטרה על כך שלא עושה די לביעור התופעה. הירי אירע סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר. מספר רגעים לפני כן התעורר בעל הבית לאחר ששמע רעשים שעוררו את חשדו מכיוון חצר ביתו. לדבריו, הוא יצא לחצר חמוש באקדח אותו הוא נושא ברישיון במסגרת עבודתו.

הירי עורר תגובות גם במערכת הפוליטית. ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה כי "הכנסת אפשרה יד קלה על ההדק. זו היתה רק שאלה של זמן עד שההרשאה להרוג שנתנה הכנסת כאשר חוקקה את "חוק דרומי" תהפוך לממשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully