וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה מבינה לליבה של פיילין

עידן דורנר

28.10.2008 / 20:45

אשתו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות התארחה בתכניתו של ג'יי לנו, חשפה פרטים אישיים על בעלה והתייחסה גם לסגניתו של יריבו מקיין

אשתו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב ברק אובמה - מישל, התארחה הלילה (שלישי) בתכניתו של ג'יי לנו, the tongiht show, חשפה פרטים על חייו האישיים והתייחסה גם לסגניתו של יריבו ג'ון מקיין - שרה פיילין.

לאחר שנחשף כי המפלגה הרפובליקנית הוציאה למעלה מ-150 אלף דולר על בגדים ואביזרי אופנה עבור פיילין, שאל לנו את מישל, שהופיעה לבושה בחליפה צהובה, "כמה עלתה לך החליפה? 60-70 אלף דולר?". מישל השיבה כי "זה של J. Crew", (חברת אופנה עממית). "אין לי מושג מה זה אומר", ענה לנו ותהה האם ההחלטה להוציא כל כך הרבה כסף על פיילין היתה מוצדקת. מישל דווקא פירגנה ואמרה כי היא מבינה את הצורך של שרה פיילין בבגדים חדשים: "אני מנסה לגלות הבנה. במיוחד כשאתה נבחר לסגנות הנשיאות. זה כאילו מישהו ירה אותך מתותח...לפתע אתה במרכז העניינים. אך המדיניות שלנו תמיד היתה ברורה: את מה שאני וברק לובשים, אנחנו קונים".

הוא דווקא גבר רומנטי

מישל אמרה עוד כי היא נהנית מהקמפיין, כי היא לא מביטה בסקרים וכי הפסיקה לצפות בטלוויזיה לפני שבעה חודשים.
לטענתה לשתי הילדות שלה לא ממש אכפת מהמירוץ של אביהן לבית הלבן. "כשהוא מגיע הביתה, הבת רק רוצה להראות לו את גביע הכדורגל שזכתה בו. לא מעניין אותה מה הוא עושה".

כשסיפרה לבנותיהן שאביהן עומד להופיע בכל הערוצים הארציים ביום רביעי, הבת שאלה אותו "מה, אתה תשתלט לי על הטלוויזיה?", אובמה אמר לה: "לא, לא קנינו זמן אוויר בדיסני או בניקולודיאון". הבת נשמה לרווחה, אמרה "מזל", והלכה.

כנשאלה עד כמה אובמה קרוב לנשיאות, אמרה מישל כי היא לא בודקת את הסקרים. "אני תמיד אומרת שברק אובמה הוא אנדרדוג עד שיישב בחדר הסגלגל. כשהשם שלך הוא 'ברק אובמה' אתה תמיד האנדרדוג".

לנו גם תהה כיצד חגגו השניים את יום הנישואין ה-16 שלהם, ושאל האם אובמה הוא גבר רומנטי. "הוא מנסה להיות", הודתה, אך הוסיפה כי התקשורת חושפת את נסיונויתיו: "הוא ניסה להפתיע אותי לקנות לי פרחים, אבל קראתי בעיתון שאני הולכת לקבל אותם לפני שהוא הספיק להעניק לי אותם. ידעתי שהם יהיו לבנים".

מישל אמרה עוד כי "הוא לא עסוק מדי בשבילי. חשבתי שנוותר השנה על החגיגות, בגלל שהוא די עסוק, ואמרתי לו שאין צורך, אך הוא אמר לי 'אני בא הביתה' ולקח אותי לארוחת ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully