וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי בר גפן וגל גבאי יעזבו את רדיו 99

אופיר בר-זהר

28.10.2008 / 20:07

גבאי ובר גפן מגישות את תוכנית הבוקר בתחנה. רדיו 99 זנח את חברת החדשות של ערוץ 2 לטובת זו של ערוץ 10

לינוי בר גפן וגל גבאי, מגישות תוכנית הבוקר ברדיו 99, צפויות לעזוב את התחנה. בימים אלה מנהלים אנשי רדיו 103, אשר קנו את רדיו 99 מידיו של ארקדי גאידמק, סבב שיחות עם אנשי התקשורת העובדים בתחנה מתוך כוונה לראות מי מאנשי התקשורת יסכים לתנאים החדשים שמוצעים לו ויישאר בתחנה. גורמים בקירבת הרדיו אמרו כי כרגע שום דבר לא סגור ואף אחד מאנשי התקשורת לא הודיע סופית על עזיבתו.

לדברי גורמים המקורבים לאירועים, אנשי רדיו 103 חיכו זמן מה בטרם החלו לנהל משא ומתן עם אנשי התקשורת, ובזמן זה רובם כבר בדקו ודאגו לעצמם לאפשרויות תעסוקה אחרות, וכעת צריכים להחליט האם הם מעוניינים להישאר. חלק מאנשי התקשורת המועסקים כעת בתחנה התבקשו לקצץ בשכרם בשיעורים שנעים בין 10% ל30%.

בתוך כך, הוחלפה חברת החדשות אשר מעבירה מבזקים ועדכונים לתחנה מחברת החדשות של ערוץ 2 לזו של ערוץ 10. בכך יישרה התחנה קו עם שאר תחנות הרדיו האזורי אשר עובדות כולן עם חברת החדשות של ערוץ 10.

כזכור, רדיו 103 רכש באחרונה את רדיו 99, זאת לאחר שהרשות השנייה קבעה כי בעליה הקודמים של התחנה, ארקדי גאידמק, לא יכל להמשיך להחזיק בה בגלל פנייתו לפוליטיקה. הבעלות תועבר באופן סופי ב-10 בנובמבר. בחודש ספטמבר לא העביר גאידמק את הסכום המיועד למשכורות אוגוסט של כלל העובדים, כפי שנהג מדי חודש, אלא את משכורות העיתונאים המועסקים בתחנה בלבד. משכורות שאר העובדים שולמו מתזרים פנימי של התחנה. בחודש זה לעומת זאת, לא העביר גאידמק שכר כלל. שכר ספטמבר של העובדים השכירים שולם על ידי רדיו 103, והטאלנטים טרם קיבלו שכרם.

בתחנה מועסקים אנשי תקשורת רבים כמו אורלי וילנאי, גיא מרוז, גל גבאי, לינוי בר גפן, עמנואל רוזן, ורדה רזיאל ז'קונט, אראל סגל ועוד. לאור חילופי הבעלויות צוות הניהול של התחנה עזב, החל ביו"ר הדירקטוריון רם לנדס, והמשך במנכ"לית התחנה מישל קרמרמן, ובמנהלת התוכניות נורית ברירו. לפני זמן מה נודע, כי גם איש התקשורת - גיא פינס - לא ישוב לשדר בתחנה.

מרדיו 99 לא נמסרה תגובה. את תגובתן של בר גפן וגבאי לא ניתן היה להשיג.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו 99

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully