וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את בני משפחתו ויישלח לאשפוז

עדי שמחוביץ ונתיב נחמני

28.10.2008 / 15:48

ביהמ"ש שלח לאשפוז את דניאל דיובקין, שרצח את סבתו, דודו ודודתו ברמלה. קרובי הנרצחים חוששים כי הוא ישוחרר ויפגע גם בהם

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (שלישי) את דניאל דיובקין, תושב רמלה בן 36, ברצח של שלושה מבני משפחתו ובהם סבתו בת ה-89, דודתו ובעלה. לצד ההרשעה קבע בית המשפט כי דיובקין לא היה שפוי בזמן הרצח, ועל כן יישלח לאשפוז במקום לבית הכלא.

בני המשפחה של הנרצחים חוששים שדיובקין ישוחרר מהאשפוז וירצח גם אותם, ועל כן הם ביקשו מבית המשפט להורות על אשפוז הרוצח בתנאים מוקפדים ולא לשחרר אותו לפני שמתריעים בפני בני משפחתו של הנפגעים.

אדם שמורשע בעבירה ונשלח לאשפוז נבדק מדי חצי שנה על ידי פסיכיאטר. הפסיכיאטר יכול לבדוק את מצבו ולהחליט לשחררו, ומצב שכזה מבקשים בני המשפחה למנוע. עו"ד יעקב שקלאר, המייצג את בנם של הנרצחים, אמר לוואלה! חדשות שבני המשפחה ביקשו להביע זעזוע על כך שוועדה פסיכיאטרית תוכל לשחרר את הרוצח והוא ישוב לרצוח את בני המשפחה הנותרים.

מרחץ דמים בדירת הסבתא

דיובקין יצא למסע רצח במשפחתו בחודש אפריל השנה כשהגיע לבית המשפחה וירה מספר רב מאוד של כדורים לעבר סבתו בת ה-89, דודתו ובעלה. דיובקין וסבתו הקשישה היו מסוכסכים על רקע הזכויות על הדירה ברחוב יאיר שטרן בעיר, בה גרו יחד. באותו היום, הגיעו לדירה דודתו בלה ובעלה בוריס, כדי לעזור לסבתא להעביר את חפציה לביתם החדש בו התעתדה לגור איתם.

כשהשלושה עסקו במלאכת האריזה, הגיע דיובקין לדירה, כשהוא חמוש באקדח חצי אוטומטי בקליבר 9 מילימטר, ששימש אותו בעבודתו כמאבטח. עם כניסתו לדירה, ראה את בוריס שעמד באותה העת במסדרון וירה לעברו כדור אחד שפגע בבית החזה. אז, בעוד בוריס שוכב על הרצפה כשהוא מתבוסס בדמו, התקרב אליו וירה שתי יריות מטווח קצר לראשו כדי לוודא את מותו.

דודתו, אשתו של בוריס, יצאה מחדר השינה נוכח היריות וראתה את גופת בעלה. אז ירה דיובקין לעברה שתי יריות שפגעו בה והפילו אותה ארצה, ולאחר מכן התקרב וירה שתי יריות נוספות מטווח קצר.

מסע הרצח לא נגמר בזאת: הנאשם ניגש לעבר סבתו ורוקן עליה את שאר המחסנית. כשזו נגמרה, החליף מחסנית והמשיך בירי לעבר הקשישה, שלגופה חדרו סך הכל שמונה כדורים. תוך כדי הירי בסבתא, חדר אחד הכדורים דרך דלת הכניסה לדירה ופגע בשכן שיצא מביתו לאחר ששמע את הירי והצעקות.

כוח משטרה שהגיע למקום פגש את השכן הפצוע כשהוא מוטל בחדר המדרגות. השכן הצביע לעבר הדירה, שם נחשפו השוטרים למרחץ הדמים שהתרחש במקום דקות לפני הגעתם. הם השתלטו על היורה, שלא הביע כל התנגדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully