וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות המקומיות בכבלים ימשיכו לשדר

ענת קם

28.10.2008 / 14:34

אושרה בקריאה ראשונה הצעת החוק של חברי הכנסת גדעון סער ושלי יחימוביץ', לפיה יוארך בשנתיים נוספות ההסדר שבמסגרתו משודרות החדשות המקומיות בכבלים עד סוף שנת 2010

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת החוק של חברי הכנסת גדעון סער ושלי יחימוביץ', לפיה יוארך בשנתיים נוספות ההסדר במסגרתו משודרות החדשות המקומיות בטלוויזיה בכבלים, וזאת עד תום שנת 2010. על פי חוקים קודמים שיזמו חברי הכנסת סער ויחימוביץ' במהלך הקדנציה הנוכחית, הוארך כבר פעמיים תוקפו של ההסדר לשידורי החדשות המקומיות עד תום שנת 2008 ובאחרונה בוצעו תיקוני חקיקה נוספים שנתנו הרשאה לרשות השידור להפיק את החדשות המקומיות.

חברי הכנסת סער ויחימוביץ' הודיעו, כי בכוונתם לפעול להשלמה מזורזת של החקיקה עוד לפני יציאת הכנסת לפגרת הבחירות. אם השלמה זו לא תושג, בסוף דצמבר 2008 ייפסקו שידורי החדשות המקומיות בהיעדר הסדר חקיקתי.

חברי הכנסת סער ויחימוביץ': "המשך קיום החדשות המקומיות והתפתחותן במפת השידורים הטלוויזיונית חשוב לצורך מתן ביטוי לנושאים חברתיים, מקומיים ופריפריאליים רבים שאינם יכולים לבוא לידי ביטוי בחדשות הארציות, אך חשיבותם לתושבים רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully