וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכלה הברחת מדים לחמאס בעזה

יהושע בריינר

28.10.2008 / 20:01

מנהלת המעברים גילתה את המדים במשאית בכרם שלום. על פי החשד במערכת הביטחון, המדים נועדו לשימוש בפיגוע נגד חיילי צה"ל

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

כוחות הביטחון מנעו אתמול ניסיון להברחה של עשרות אלפי מדים צבאיים אל תוך רצועת עזה. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. לדברי גורם ביטחוני, על פי החשד, המדים, בצבעים שחור ומנומר, נועדו לשימוש בפיגוע נגד חיילי צה"ל. ההברחה סוכלה במהלך חיפוש של אנשי מנהלת המעברים בעת העברת סחורות במעבר כרם שלום בדרום הרצועה. גורם ביטחוני נוסף אמר כי המדים המנומרים היו מיועדים לאנשי היחידות המיוחדות של חמאס.

במהלך חיפוש בעת העברת סחורות במעבר נמצאו בתוך משאית שהעבירה סחורה הומניטרית לפלסטינים מדים מנומרים שיועדו ככל הנראה למשטרת חמאס ברצועה. בנוסף, נמצאו בה מעילים, סוודרים, כובעים ומדים שחורים. כניסת המשאית תואמה על ידי מנהלת התיאום והקישור בארז. החשוד בניסיון ההברחה הוא סוחר ישראלי שנלקח לחקירה.

עמי שקד, מנהל מעבר כרם שלום, אמר לוואלה! חדשות כי "המדים בהחלט היו יכולים לשמש גורמים שלא ממש אוהדים אותנו ומבחינתו כל פלסטיני לובש מדים שנמצא בצד השני של הגבול הוא גורם טרור".

"החשד שלנו הוא שהמדים יועדו לצייד את שוטרי חמאס, ויתכן והיה נעשה שימוש בפיגועים נגד חיילי צה"ל", אמר גורם ביטחוני לוואלה! חדשות. לדבריו, "כעת מערכת הביטחון חוקרת מי עומד מאחורי המשלוח ומי אחראי לכך. הבעיה מתחילה כשהמדים הוסתרו בתוך משאית הומניטרית, ורק בבדיקה של מנהלת המעברים שמבקשים לבדוק שלא מבריחים אמצעי לחימה התגלו המדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully