וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הונה בעלי יחידות נופש במיליוני שקלים

נתיב נחמני

28.10.2008 / 12:14

בעל חברת "רויאל קונקשיין" למכירת יחידות נופש יד שנייה נעצר בחשד שהונה לקוחות במשך שנים בהיקף של שלושה מיליון שקל

תושב תל אביב בן 29, הבעלים של חברת "רויאל קונקשיין", נעצר היום (שלישי) בחשד להונאת בעלי יחידות נופש בהיקף של כשלושה מיליון שקל. על פי החשד, "רויאל קונקשיין" אף שיתפה פעולה עם חברה אחרת: אחרי שהחברה שבבעולותו הונתה את הלקוחות, היא העבירה את פרטיהם לחברה אחרת שמכרה להם במאות אלפי שקלים קרקעות בהונגריה שלא היו קיימות.

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב הצטברו תלונות של בעלי יחידות נופש שביקשו למכור את היחידות שלהם ונפלו קורבן להונאה על ידי חברתו של החשוד. על פי התלונות, עובדי החברה המשווקת יחידות נופש גבו מלקוחותיהם 20 אלף שקל תמורת תיווך מכירת יחידות הנופש. ללקוחות נאמר, כי אם לא יימצא קונה ליחידות בתוך שלוש שנים - כספם יוחזר. אך על פי החשד, במהלך אותה התקופה נאמר ללקוחות שמכירת היחידות שברשותם נמצאת בתהליך, אף שבפועל לא היה כך ובתום התקופה כספי הלקוחות לא חזר אליהם.

פקד ירון שטרן, סגן ראש מחלק במפלג ההונאה סיפר לוואלה! חדשות, כי בחלק מהמקרים נציגי החברה הציגו ללקוחות מצג שווא שהצליחו למכור את היחידות שבבעלותם. לאחר מכן הם חזרו בהם והציעו פיצוי על עוגמת הנפש - קרקע בשווי הנכס בהונגריה. לצורך כך, כאמור, חברת "רוייאל קונקשיין" פעולה עם חברה אחרת, שפיצתה את הלקוחות בנכסי נדל"ן פיקטיביים. אתמול, עם חקירת המשטרה לגלויה, ערכו השוטרים חיפוש במשרדי החברה הממוקמים בתל אביב ועצרו את הבעלים. בהמשך היום הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully