וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למסיתים אין כניסה לבריטניה

טלי גולדשטין

28.10.2008 / 12:45

בריטניה אסרה כניסת מפיצים דברי שטנה. מאז 2005, נאסרה כניסת 230 איש למדינה בחשד שהם מהווים איום על הביטחון הלאומי

כניסתם של אנשים המפיצים דברי שטנה לבריטניה תיאסר לעולמים, אלא אם כן אלו יוקיעו בפומבי את דעותיהם הקודמות ויתחייבו שלא להטיף יותר לאלימות קיצונית, כך הודיעה היום (שלישי) ממשלת בריטניה. החלטה זו תשפיע בעיקר על קיצוניים מוסלמים וחברים בארגונים קיצוניים אחרים, כגון ניאו נאצים ופעילים למען זכויות חיות.

מאז אוגוסט 2005, נאסרה הכניסה של 230 בני אדם לבריטניה בחשד שהם מהווים איום על הביטחון הלאומי או מסיתים לשנאה. ג'קי סמית, השרה הבריטית לביטחון פנים, אמרה כי היא מחויבת לעצור את אלו שמעודדים הפצה של מסרים אלימים בבריטניה. "אמצעים חדשים אלו ימנעו מאנשים אלו מלהחריף את המתיחות על ידי פעילותם. הכניסה לבריטניה היא זכות ואיני מעוניינת להעניק זכות זו לאנשים שינצלו אותה לרעה ושחותרים תחת ערכי המדינה", הוסיפה.

שינוי החוקים החלים על זרים שכניסתם לבריטניה נאסרה יעניק למשרד הפנים את האפשרות לחשוף באופן פומבי את זהות אנשים אלו ולהלבין פניהם ברבים. בין אלו שכניסתם נאסרה למדינה בעבר נכלל המטיף עומאר בקרי מוחמד והמנהיג הוותיק של הארגון האמריקני הקיצוני "אומת האיסלם" לואיס פרחאן. במשך 20 השנים האחרונות, אסורה כניסת פרחאן לבריטניה בגין דעותיו הגזעניות והאנטישמיות.

הזרים שתיאסר כניסתם יכללו גם ברשימת חשודים שתאפשר לממשלה לעצור את כניסתם למדינות אחרות. כמו כן, פרטיהם ופעילותם יועברו לרשויות ההגירה על מנת להבטיח שלא ינסו בעתיד להגיש בקשה לוויזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully