וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז דורש שריון למקום 2, לבני מסרבת

פנחס וולף

28.10.2008 / 8:07

אנשי מחנה מופז בקדימה מפעילים לחצים לשריין עבורו את המקום השני ברשימה. מקורבי לבני: "לא יהיו שריונים בקדימה"

פעילי שטח של שר התחבורה שאול מופז מפעילים בימים האחרונים לחץ כדי לשריין לו את המקום השני ברשימת קדימה. עם זאת, בפגישה עם מקורביו סרב מופז לעסוק בנושא. לדברי המקורבים, מופז ישמח לקבל שריון, אך רק במידה שלבני תיזום את המהלך. הוא לא מתכוון ליזום מהלך כזה, הם אמרו לוואלה! חדשות, והוא מתכונן להתמודדות בפריימריז.

מקורביה של יו"ר קדימה ציפי לבני הבהירו כי הספקולציות בנוגע לשריון עבור השר מופז הן שגויות. לטענתם, "הכל פתוח" ולבני עדיין בוחנת את הנושא.

לגלי צה"ל אמרו מקורבי לבני כי "לא יהיו שריונים ברשימת קדימה בבחירות הקרובות מפני שמהלכים כאלו לא עולים בקנה אחד עם גישת הפוליטיקה החדשה שלבני מקדמת". הם נימקו את התנגדותם בכך ששריון מקום ברשימה למופז יגרום ללחצים דומים מאישים אחרים במפלגה.

ח"כ צחי הנגבי (קדימה) שנחשב למקורבה של לבני תמך דווקא במהלך. "זה מהלך טוב לקדימה ונראה לי שאם זה אפשרי לפי התקנון של קדימה זו תהיה דרך מאוד טובה לסיים את הפריימריז הקודמים מתוך אחדות ומתוך תחושה של לכידות".

בימים האחרונים נועד מופז עם חברי כנסת מקדימה שתמכו במועמדותו לראשות המפלגה, לאחר שמקורביה של לבני האשימו אותו בכשלון המאמץ להרכיב ממשלה בראשותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully