וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ גוזלן חוזר ל-JCS

ענת קם

27.10.2008 / 16:27

גוזלן חוזר למחלקת עיצוב הפסקול בבית הפוסט של JCS. הוא חתום על פסי קול של עשרות סרטים בארץ ובעולם והיה מעורב בהפקת אלבומים לאמה שפלן ודנה אינטרנשיונל

המפיק המוזיקלי פיליפ גוזלן חוזר לשתף פעולה עם בית הפוסט פרודקשן של JCS באופן בלעדי. לאחר שנתיים וחצי בהן התרכז בפרויקטים מחוץ לישראל, חוזר גוזלן, בן 41, יליד צרפת, למחלקת עיצוב הפסקול של בית הפוסט של JCS ויעסוק שם בעיצוב פסי קול והלחנות מוזיקה לפרסומות עבור לקוחות החברה. החיבור בין הצדדים הוא חלק ממגמת ההתרחבות של בית הפוסט של JCS לשווקים בינלאומיים והפקת סרטים ופרסומות בחו"ל.

גוזלן, שעובד במקומות רבים בעולם, התחיל לפעול בישראל לפני 12 שנים ומאז עיצב את פסי הקול של יותר מאלף פרסומות. בנוסף, הוא חתום על פסי קול של עשרות סרטים בארץ ובעולם וכן היה מעורב בהפקת אלבומם של הזמרת אמה שפלן, לי טריפון מלהקת "אטליז", דנה אינטרנשיונל ועידן יניב.

אריק גרדוס, מנהל חטיבת הפוסט פרודקשן של JCS: "חזרתו והשתלבותו המבורכת של פיליפ בצוות הקריאייטיב, היא עוד שלב בדרך להצבת המחלקה לעיצוב פס קול של בית הפוסט של JCS, בחזית עולם ההלחנה ועיצוב פס קול לטלוויזיה, קולנוע ופרויקטים מחוץ למסך".

פיליפ גוזלן: "אני שמח לחזור לחברים ב- JCS. מבחינתי מדובר לא רק בבית הפוסט הגדול והמתקדם ביותר בארץ, אלא גם בבית אמיתי ואין כמו לחזור הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • jcs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully