וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צווים מנהליים רק ייתנו לנו מוטיבציה"

27.10.2008 / 13:37

בימין הקיצוני לא מתרגשים מתוכנית מערכת הביטחון למאבק נגדם. ח"כ אריאל פנה לברק ודרש לבטל צווי הרחקה שהוצאו נגד מתנחלים

יו"ר סיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל, אורי אריאל, שלח היום (שני) לשר הביטחון אהוד ברק מכתב חריף בעקבות הפרסום בוואלה! חדשות של עיקרי תוכנית המתגבשת במערכת הביטחון למאבק בימין הקיצוני.

אריאל הזכיר במכתבו את צווי הרחקה לארבעה מתושבי השומרון מבתיהם שנחתמו בחודשיים האחרונים על ידי אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני. "בחדשות וואלה! פורסם היום כי בכוונתך להוציא צווי הרחקה נוספים", כתב ח"כ אריאל. לדבריו, הדבר מצביע על כך שמדובר ב"שימוש גורף ולא מידתי המנוגד להחלטת הכנסת". ח"כ אריאל מסר לברק כי "באם צווים אלו לא יבוטלו, ואתה תוסיף על הצווים הקיימים, תיאלץ הכנסת לשוב ולעסוק בכך והדבר לא יוסיף לכבודה של מערכת הביטחון".

פעיל תנועת "חזית יהודית" איתמר בן גביר אמר בתגובה לפרסום התכנית כי "מי שחושב שצווים מנהליים ירתיעו אותנו מלהמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל, טועה ומטעה. זה רק ייתן לנו מוטיבציית יתר". לדבריו, "היינו מציעים לדרג הצבאי והמשפטי להיות גיבורים על פורעי החוק בבילעין וניעלין במקום לאיים עלינו באיומי סרק".

"לצערנו הרב הזרם המרכזי, מפלגות העבודה והליכוד ובעקבותיו מערכת הביטחון שאהד את מפעל ההתיישבות לאורך השנים הולך ונסחף אחרי השמאל הקיצוני כדוגמת שלום עכשיו ועיתון "הארץ", המנסים לעצור את תהליך בניינה של הארץ", נמסר מתנועת "נאמני ארץ ישראל". "נוער הגבעות הוא העתיד של כולנו", נאמר. "אנו קוראים לכל תושבי יש"ע ולמערכות המדינה ללכת בעקבות הרוח הנכונה שראינו בקרית ארבע ולצאת אל מרחבי יהודה שומרון והגבעות".

מנגד, אמר מזכ"ל תנועת "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, "הדברים הם בגדר מעט מדי ומאוחר מדי". לדבריו, "אם באמת רוצים לטפל באכיפת החוק בשטחים, צריך לעשות טיפול שורש, שכולל בראש ובראשונה פינוי מאחזים בלתי חוקיים ובראשם המאחז מיגרון, ולא רק להיטפל לקיצוניים בודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully