וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחל שקילל מתנצל: "הייתי בסערת נפש"

יהושע בריינר

27.10.2008 / 13:53

במכתב שהפיץ פעיל הימין בן ישי שקילל חיילים שפינו מאחז בחברון, נכתב, כי "הקדוש ברוך הוא ישיב לכל מי שעסק בפינוי כגמולם"

"הייתי בסערת נפש קשה ביותר ולא דיברתי בהכללה כנגד חיילי צה"ל". כך כתב היום (שני) שמואל בן ישי, תושב קריית ארבע, שצוטט אתמול באמצעי התקשורת כמי שמקלל את חיילי צה"ל ומאחל להם ש"גורלם יהיה כגורל גלעד שליט". במכתב שהפיץ היום בן ישי התנצל על דבריו, אך אמר כי הוא מקווה ש"הקדוש ברוך הוא ישיב לכל מי שעסק בפינוי כגמולם".

"במוצאי שבת, כשהוזעקתי לחווה של נועם פדרמן, וראיתי את האכזריות והברוטליות של שוטרי היס"מ, ההתעללות בילדים ובנשים של משפחת פדרמן ותור, כשהשוטרים עומדים ושמחים לאיד המשפחות בחצות ליל, הייתי בסערת נפש קשה ביותר, שכמותה לא חוויתי מעולם", כתב בן ישי, "אין צורך לתאר מה אדם מרגיש כאשר הוא רואה שוטרים וחיילים התולשים תינוקות מידי רעיית חברו וזורקים את כל המשפחה מהבית".

"יחד עם זאת אין ספק שיש בליבי כעס על אלה שאחראים להחרבת ביתם של משפחות פדרמן ותור – לאותם אלה לא נשכח ולא נסלח בין אם הם היו במעגל הראשון של המרביצים ובין אם הם היו במעגל האחרון. אני מתפלל שהקדוש ברוך הוא ישלם להם כגמולם חזק ומהר". לדבריו, "אני מתנצל מקרב הלב בפני כל מי שנפגע מהדברים והבין שאני מתייחס לכלל חייל צה"ל – לא זו הייתה כוונתי".

אתמול לפנות בוקר פונה מאחז בלתי חוקי סמוך לחברון, בו מתגוררות משפחותיהם של פעילי הימין נועם פדרמן וסיני תור. מתנחלים שהיו במקום צוטטו כמי שאמרו, כי "יהודים צריכים לבצע פיגוע נקם בחיילים על הפינוי", ו"אנו מאחלים שהם (החיילים) יינגפו לפני אויביהם, שכולם יהיו גלעד שליט, שכולם ייהרגו וכולם יישחטו כי זה מה שמגיע להם. זה צבא שמקריב דם של יהודים כדי להקים את פלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully