וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי אתם בוחרים?

אייל דץ

27.10.2008 / 10:35

אנחנו ממשיכים להלשין לכם על המתמודדים בבחירות המקומיות ששלטי תעמולה שלהם נתלים במקומות אסורים ופוגעים בסביבה. וגם אתם - דווחו לנו

הבחירות המקומיות בפתח והנגע של שלטי התעמולה רק הולך ומתפשט, כאשר חלקם תלויים באופן בלתי חוקי בשטחים ציבוריים. מאות מתנדבי המועצה לישראל יפה שבו וביקרו בשבועות האחרונים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ ובדקו מי תולה שלטים פירטיים, מי מדביק פוסטרים במקומות אסורים ומי מלכלך את רחובות הערים באמצעות הפצת כרוזים. הדיווחים השבוע מראים על עלייה חדה במספר המועמדים שמרשים לעצמם לחדור לנו למרחב הציבורי (עצים, גשרים, עמודי חשמל וכו') וללכלך את השטח. במיוחד בערים קריית שמונה בהוד השרון ובירושלים.

המועמדים ששלטי התעמולה שלהם צולמו השבוע על ידי מתנדבי המועצה לישראל יפה ואזרחים אכפתיים הם: ארקדי גאידמק אשר שלטיו נתלו על מעקי בטיחות סמוך לכביש. יעקב בורובסקי המתמודד בחיפה, ששלטיו נתלו על גבי גדרות ציבוריות. בקריית שמונה, מתמודדים רבים הציפו את העיר בשלטים וכרזות שנתלו באופן פיראטי על גבי גדרות ציבוריות ומעקי בטיחות. ביניהם: סמי מלול, ברטה שאול, ניסים מלכה ועוד. גם מהוד השרון התקבלו דיווחים רבים על שלטים המזהמים את הנוף הציבורי, בניהם, יפעת קריב המתמודדת על סגנות ראשות העיר אשר שלטיה נתלו במקומות ציבוריים רבים באופן פיראטי, כדוגמת גנים ציבוריים ועצים. אביבה גוטרמן המתמודדת למועצת העיר בהוד השרון אשר שלטיה נתלו על גבי גדר ציבורית. גדעון סעדי ששלטיו נתלו על גבי עצים.ותנועת חזית דתית מאוחדת אשר שלטיה נתלו על גבי צמחייה.

מהמטה של יעקב בורובסקי המתמודד על ראשות עיריית חיפה נמסר בתגובה, כי הם פועלים על פי החוק, "אך במידה ומתריעים בפנינו כי שלטים שלנו נתלו באופן בלתי חוקי אנו מסירים אותם באופן מיידי". סמי מלול, המתמודד בקריית שמונה טען כי " היועץ המשפטי לעירייה הכשיר את המקומות בהם מותר לתלות שלטים, ואנו הולכים על פי הכללים שהוא קבע. מדובר בחגיגה דמוקרטית וברגע שהבחירות יסתיימו נצא במסע ניקיון". ממטהו של ניסים מלכה אף הוא מקריית שמונה הכחישו את הדבר. "ניסים מלכה הוא היחיד שלא משתמש בפלריגים וזאת מטעמי איכות הסביבה. אנחנו משתמשים בשלטי חוצות מאושרים ובשלטים שנתלים על מרפסות בתים בלבד". יתר המועמדים סירבו, או שלא ניתן היה להשיג את תגובתם.

אם ראיתם שלטי תעמולה תלויים בשטחים ציבוריים, דווחו לנו

שלט של גאידמק, ירושלים. אסור להשתמש
שלט של גאידמק, ירושלים. לחצו להדגלה/אסור להשתמש
שלט של חזית דתית מאוחדת, הוד השרון. אסור להשתמש
שלט של חזית דתית מאוחדת, הוד השרון/אסור להשתמש
שלט של יפעת קריב, הוד השרון. אסור להשתמש
שלט של יפעת קריב, הוד השרון/אסור להשתמש
שלט של אביבה גוטרמן, הוד השרון. אסור להשתמש
שלט של אביבה גוטרמן, הוד השרון/אסור להשתמש
שלט של ברובסקי, חיפה. אסור להשתמש
שלט של ברובסקי, חיפה/אסור להשתמש
שלט של גדעון סעדי, הוד השרון. המועצה לישראל יפה, אסור להשתמש
שלט של גדעון סעדי, הוד השרון/אסור להשתמש, המועצה לישראל יפה
שלט של "למען ירושלים", מאיר תורג'מן. אסור להשתמש
שלט של "למען ירושלים", מאיר תורג'מן/אסור להשתמש
שלטי תעמולה בקריית שמונה. אסור להשתמש
שלטי תעמולה בקריית שמונה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully