וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר פרוש העיד לטובת אב שהרג את בנו

עדי שמחוביץ

27.10.2008 / 10:21

המתמודד על ראשות עיריית ירושלים העיד לטובת ישראל ולס, שהורשע שטלטל למוות את בנו התינוק. "הוא בחור טוב ומצטיין בתורה"

בית המשפט המחוזי בירושלים פתח הבוקר (שני) בשלב הטיעונים לעונש של ישראל ולס, בן 21, שהורשע בהריגת בנו רפאל בן השלושה חודשים. הרב מאיר פרוש, המתמודד על ראשות עיריית ירושלים, העיד עדות אופי לטובתו של ולס וסיפר שהיה תלמיד מצטיין. פרוש הכיר את ולס כשזה פנה אליו וביקש להתקבל לאחת הישיבות. המדינה ביקשה להטיל על ולס עונש מאסר ממושך של שנים רבות.

מאיר פרוש אמר בדיון כי המליץ לקבל את ולס לישיבה בבני ברק. "הוא מצטיין בתורה, ועדיין מצפים ממנו לגדולות. הוא בחור טוב ממשפחה טובה", אמר פרוש. גם הרב מנחם פרוש ביקש רחמים מבית המשפט על "צעיר למופת".

ולס נעצר באפריל 2006. לפני כארבעה חודשים הוא הורשע בהריגה לאחר שטלטל למוות את בנו. על פי כתב האישום האירוע התרחש לפני כשנתיים, כשהתינוק ואביו נשארו לבד בביתם. בשעות הלילה המוקדמות התינוק בכה ומנע מאביו לישון. אז, ניגש אליו ולס, סטר לו וטלטל אותו בחוזקה. כתוצאה מכך, נשמט התינוק מידיו וראשו נחבט בקיר. במשך כשמונה ימים שכב התינוק בבית החולים כשהוא מחוסר הכרה, אז נפטר כתוצאה מבצקת מוחית ודימומים פנימיים.

במהלך המשפט, בחקירותיו ואף לרופאים בבית החולים מסר ולס גרסאות שונות לאירועי אותו היום. במשפט טען ולס כי ההודאות שמסר נגבו ממנו שלא מרצונו. "הוכח קיומה של חזקה זו בדבר המודעות לתוצאה הקטלנית, והיא לא נסתרה על ידי הנאשם, שלטענתו כלל לא טלטל את התינוק ומסתמן שגם לא צפה לו נזק חמור וקטלני", כתבה אז בהחלטת ההרשעה השופטת חנה בן עמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully