וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים נגד יולי תמיר: "היא אכזבה"

נעמה טלמור

27.10.2008 / 10:02

הארגון פתח בקמפיין אישי נגד שרת החינוך, והאשים אותה בהפרת הבטחות. מקורבי תמיר: "ארז משתמש בכל כוחו למאבקים אישיים"

ארגון המורים העל יסודי בראשותו של רן ארז יצא הבוקר (שני) בקמפיין אישי נגד שרת החינוך יולי תמיר. המילה המובילה את הקמפיין היא "אכזבה", ובארגון המורים טוענים שמאז שהסתיימה השביתה בשנת הלימודים הקודמת, ההסכמים שנחתמו עם משרד החינוך לא מכובדים. "הבטיחו לנו כי יצמצמו תלמידים בכיתות, יוסיפו שעות, והדברים לא נעשו", אמרו בארגון. לטענת בכירים בארגון, רפורמת "אופק חדש" נכפתה על חברי ארגון המורים, והם מאיימים לפנות לבית הדין לעבודה על רקע זה. עם זאת, בשלב זה לא מדברים בכירי הארגון על השבתת המערכת.

"אומרים לנו במשרד החינוך כי צמצום התלמידים בכיתות אינו בידיו, אלא בחוק ההסדרים, ועל הרחבת השעות אומרים לנו כי כבר חילקו את הכסף", פרשו בכירי הארגון את טענותיהם, "ב-1 בספטמבר צומצמו 750 משרות של מורים לתעבורה, ולמרות בקשת משרד החינוך להשעות את הצמצום עד ראש השנה, לא נעשה דבר למניעת הפיטורים".

"המשא ומתן על הרפורמה לא התקדם ובתוך כל הסבך הזה, למרות הפגישות והמכתבים, תמיר לא נוקפת אצבע. התאזרנו בסבלנות כבר מספיק זמן", אמר רן ארז, והוסיף כי מעתה יפרסם הוראה למורים חברי הארגון, לפיה, הם לא יעשו "שום דבר שבגינו הם לא מתוגמלים, למשל תוכניות חדשות שהוכנסו על ידי משרד החינוך במקצועות השונים לא ילומדו, המורים לא יעבדו עם לקויי למידה ולא ילכו להשתלמויות". בסביבתו של ארז הוסיפו, כי "אנו מבטיחים כי הקמפיין שהחל היום בעיתונות, ויורחב לשלטי חוצות בהמשך, אף יחמיר ברמת התוכן. קיבלנו אותה בזרועות פתוחות. אנחנו כועסים וזועמים".

שרת החינוך סירבה להגיב לדברים, אך מקורות בלשכתה אמרו לוואלה! חדשות, כי "האכזבה הגדולה היא רן ארז בעצמו – הוא זה ששוב הצליח לפספס הזדמנות ורותם את כל כוחו למאבקים אישיים במקום להיאבק על שיפור מערכת החינוך בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully