וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אישום נגד אולמרט - אחרי מיצוי החקירות"

גידי ויניש

26.10.2008 / 21:38

גורם בפרקליטות אמר, כי "עדות רה"מ בפרשת טלנסקי סיבכה אותו בפרשת מרכז ההשקעות". לדבריו, "תיק החקירה נגד אולמרט מבוסס"

גורם בפרקליטות, המעורה בתיק החקירה נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט, אמר הערב (ראשון) לוואלה! חדשות, כי בשבועות האחרונים ביצעה המשטרה, בשיתוף פעולה עם רשויות החוק האמריקאיות, השלמות חקירה בעניינו של אולמרט. לטענתו, הסיבה להתעכבות היא הרצון למצות את כל הפרשות בהן נחקר אולמרט והעובדה כי עדותו של אולמרט בפרשת טלנסקי, סיבכה אותו בתיק ההשקעות. הגורם ציין כי בפרקליטות למדו את הלקח מפרשת קצב, ולא רוצים להתחייב לגבי מועד ההחלטה להגיש כתב אישום נגד אולמרט. אם כי ציין הגורם כי "תיק החקירה נגד אולמרט מבוסס".

לפני כחודש וחצי, המליצה המשטרה לפרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת מעטפות הכסף, ובפרשת "ראשונטורס". המשטרה המליצה כי לגבי פרשת מעטפות הכסף, כתב האישום יכלול עבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים על ידי עובד ציבור. בנוגע לפרשת "ראשונטורס", המשטרה ממליצה כי סעיפי האישום יכללו קבלת דבר במרמה ומרמה והפרת אמונים. בפרשת מרכז ההשקעות טרם גובשה עמדת המשטרה, כיוון שלדברי החוקרים דרושות פעולות חקירה נוספות.

כמו כן, המשטרה טוענת כי בידיה ראיות לכאורה גם נגד ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, בפרשת "ראשונטורס" בעבירות של סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכן הפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully