וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים השימוע של ניצב בר-לב ללא החלטה

נתיב נחמני

26.10.2008 / 20:34

השר דיכטר ערך שימוע למפקד מחוז דרום לשעבר לפני שיחליט אם לסיים את העסקתו במשטרה. הוא יודיע על החלטתו בימים הקרובים

הסתיים השימוע שערך הערב (ראשון) השר לביטחון פנים אבי דיכטר למפקד מחוז דרום במשטרה לשעבר, ניצב אורי בר-לב, בלשכת השר בתל אביב. השימוע, שנערך בנוכחות פרקליטו של בר-לב, עו"ד ד"ר יעקב נאמן, הסתיים לאחר יותר משעתיים ללא החלטה סופית של דיכטר. השר צפוי להודיע לבר-לב רק בימים הקרובים אם החליט לסיים את העסקתו במשטרה.

מלשכתו של השר דיכטר נמסר כי "השר שמע בקשב את דבריו של ניצב בר-לב ופרקליטו ויקבל את החלטתו לאחר בחינת הדברים". בר-לב, שיצא מהשימוע כשפניו נפולות, סירב להתייחס לשאלות העיתונאים בתום השימוע.

בתוך כך, הפרקליטות הגישה היום לבג"ץ את תשובתה לעתירת בר-לב בנוגע לזיופים לכאורה בפרוטוקול המתעד את הראיון שנערך לו על ידי המפכ"ל דודי כהן, שלאחריו המליץ המפכ"ל על הפסקת העסקתו במשטרה. בר-לב טען באמצעות עורך דינו כי בפרוטוקול המודפס ישנם שינויים מהותיים מהפרוטוקול שנרשם במהלך הראיון בכתב יד. המדינה צרפה לתשובתה תרשומת של הראיון שנערך בסוף חודש אוגוסט השנה. "התרשומת נערכה בכתב ידו של ראש מחלקת כוח אדם במשטרה נצ"מ יעקב לחר", נכתב בהודעה. "אלא שבגלל שכתב ידו לא היה ברור, צירפה המדינה נוסח מוקלד של אותה תרשומת". המדינה הודיעה כי בשל טעות טכנית הוגש רק סיכום הראיון שנערך עם בר-לב.

בסוף אוגוסט האחרון פרסם מפכ"ל המשטרה דודי כהן הודעה לעיתונות, בה כתב כי החליט על סיום כהונתו במשטרה של ניצב בר-לב. בר-לב למד על החלטתו מהפרסומים בתקשורת, אך להודעה קדמה פגישה בין השניים, במהלכה עדכן המפכ"ל את בר-לב כי לא ישולב בסבב המינויים הקרוב במשטרה, והציע לו לצאת לחופשת לימודים או לפרוש מן הארגון. בר-לב סירב וביקש להמשיך בתפקידו או להתמנות לתפקיד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully