וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדים לפרס קרן יוהנה

ענת קם

26.10.2008 / 17:42

השנה לראשונה יחולקו הפרסים ליוצרים בשני מסלולים: מסלול הטלוויזיה ומסלול ניו מדיה. הזוכים יוכרזו בפסטיבל ראש פינה

הוכרזו המועמדים לפרס קרן יוהנה לשנת 2008. קרן יוהנה, על שם היוצרת ואשת הטלוויזיה יוהנה פרנר שהלכה לעולמה לפני כשלוש שנים, מעניקה מדי שנה פרסים כספיים ליוצרים. השנה, לראשונה יחולקו הפרסים ליוצרים בשני מסלולים: מסלול הטלוויזיה ומסלול ניו מדיה, לאינטרנט או לסלולר. המועמדים יציגו את עבודותיהם בכנס ראש פינה הקרוב, שם גם יוכרזו הזוכים ויוענקו שלושה פרסים בסכום מדורג בסך 75,000 שקלים לשלוש המועמדויות במסלול הטלוויזיה. במסלול הניו מדיה יחולק פרס אחד בסך 50 אלף שקלים.

יוהנה פרנר, שהיתה מעמודי התווך של תעשיית הטלוויזיה בישראל ושימשה במגוון תפקידים בכירים בתעשיה, נפטרה באוקטובר 2005. היא יזמה והובילה פיתוח והפקה של עשרות תוכניות וסדרות טלוויזיה, בהן "בת ים - ניו יורק", "הפוך", "בנות בראון", "מעורב ירושלמי","'אהבה זה כואב" ועוד. לאחר מותה החליטו בני משפחתה, הרשות השניה, פסטיבל ראש פינה ואורי שנער, להקים את הקרן, שתמשיך את הפעילות בשמה. פסטיבל ראש פינה, בו יוענקו הפרסים, יתקיים השנה בין התאריכים 6-8 בנובמבר ויתמקד במפגש בין תוכן לטכנולוגיה חדשה.

המועמדים הסופיים

המועמדים הסופיים במסלול הטלוויזיה הם:
- רוני ניניו ואסתי נמדר, יוצרי סדרת הדרמה "עץ הרימון", "לגעת בשמים", "מרחק נגיעה", "עבודה ערבית" ועוד. השניים יציגו דרמה משפתית, המציגה קונפליקטים בין עולם החיים לעולם המתים, בשל עניינים לא פתורים.

- גיא ברד"ך, יוצר הסדרה הדוקומנטרית "כלכלה בגרוש", שיציג סדרה תיעודית המעלה את השאלה "האם תוכל לחיות על שכר מינימום?".

- יוסי צברי ואורן ג'קמן, יוצרי הסדרה "66". השניים יציגו את "שש-שש", סדרת דרמה קומית המתרחשת בתל אביב, בשכונת שערייה בפתח תקווה ועל קו 66 המחבר ביניהן.

המועמדים הסופיים במסלול הניו-מדיה הם:
- מיקה אור, יוצרת הסדרה "POV", שתציג נקודות מבט לא מוכרות: העולם מנקודת מבטה של סיגריה בחדר חקירות, מנקודת מבטו של עץ ריח במונית במרדף מכוניות, מראה בשירותי נשים במועדון לילה ועוד.

- אודי בן אריה, יוצר הסדרה "UNDERCURRENT". הפרויקט המוצע הוא סרט וידאו אינטראקטיבי, פלטפורמת השידור היא רשת האינטרנט. לצורך הפרויקט יבנה אתר אינטרנט בו יוקרן הסרט בשילוב עם ממשק שיעוצב במיוחד עבור הפרויקט.

- דניאל נחנסון, יוצר הסדרה "חלון אחורי". יציג סדרה שתהיה מותחן בלשי, שיעסוק בתחומים של מציצנות, חדירה לפרטיות ומידע ליותר מדי אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully