וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיי קליטה

פורינה

26.10.2008 / 16:34

הבאת חתול נוסף הביתה עשויה להיות בעייתית, הנה דרך אחת לגרום לו להתאקלם. והכי חשוב - הדרגתיות וסבלנות

אם החתול לא חי מעולם עם חיות אחרות, השהייה במחיצתן יכולה להיות עבורו מלחיצה במיוחד. השיטה הטובה ביותר היא להציג את החתול החדש לחיות האחרות בשלבים. קודם כל, כשאתם רק מביאים חתול חדש הביתה, שימו אותו בחדר לבד וסגרו את הדלת. אפשרו לחתול או לכלב האחרים לרוץ בשאר הבית.

הדרגתיות

בצעו את ההאכלות בשעות קבועות במהלך היום משני צדי הדלת, כך שתהייה להם חוויה משותפת מהנה. הרשו לחיות לרחרח אחת את השנייה מתחת לדלת. אחרי יום או יומיים אפשרו להם ליצור מגע מוגבל דרך רשת או חרך צר בדלת. תנו לחתול הזדמנות להתרגל לרעיון שיש חיות אחרות בבית, ורק אז אפשרו פגישת פנים אל פנים.

צרכים

ספקו הרבה ארגזי צרכים, כי החתול החדש שלכם לא ידע היכן בבית ממוקמים ארגזי הצרכים. צריך לדאוג שיהיו שניים או שלושה ארגזי צרכים במקומות בולטים ברחבי הבית, כך שלחתול תהייה גישה סבירה לפחות לאחד מהם.

סבלנות סבלנות סבלנות

הכי חשוב - היו סבלניים. אל תוותרו על החתול אם תבחינו בהתנהגויות שלו שאתם לא אוהבים. אם אתם לא יודעים איך לפתור את בעיית ההתנהגות, פנו לעזרה מקצועית מהווטרינר או ממומחה להתנהגות בעלי חיים. החליטו שתעשו כל מה שנדרש כדי שהחתול שלכם ירגיש בביתכם בנוח, וכדי לפתור את הבעיות. עם מעט סבלנות, הבנה ומחוייבות, רוב הסיכויים שעם הזמן, החתול שלכם יהפוך לבן בית נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully