וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומני הנסיכה

ליבי גלבר

3.11.2008 / 19:04

טיול שגרתי עם הנסיכה ואחיה הוכיחו שוב שאנשים שמפחדים מכלבים - מפסידים. הכל מתחיל בהורים

השבוע הלכנו שוב להחליף סרטים בספרייה, ולקחנו את הכלבים איתנו. זה לא מקרה יוצא דופן, חוץ ממה שקרה שם באותו יום. הנסיכה (מיה דה פירסט) וגונז אוהבים את הפרקט ואת המיזוג במקום. היא מיד נשכבת ליד ה"חדשים מתורגמים" כי שם יש הכי הרבה תנועה, והוא מסתובב בכל המקום, במיוחד באזור הסרטים למבוגרים בלבד (כדי להראות שהוא כבר לא ילד). אבל הם בעיקר אוהבים להיות שם כי יש תחלופה גדולה של מלטפים פוטנציאלים.

כהרגלי, זנחתי את הרצועות וחיפשתי סרט טוב לנוח איתו אחרי הטיול. שמתי לב לאמא אחת עם שלושת ילדיה שמיד קפאו עם בואנו למקום, אבל התעלמי. כי אחרי מיליון שעות ניסיון איתם בגינות ציבוריות, אני יודעת שהכלבים שלי לא מאיימים בשום צורה, וגם אם ילד נבזי יעשה להם משהו רע, הם לעולם לא יעשו דבר חוץ מלהידבק אלי או לברוח.

קיוויתי שהשלווה שלי תרגיע גם את המשפחה הלחוצה, אבל זה לא עבד. הם רצו החוצה והילדים צרחו "אמא!!! יש פה כלב!!! האמא כבר היתה (ראשונה) מחוץ לדלת והאיצה בילדיה שימהרו. והם מיהרו, ופחדו לעבור ליד הבלונדינית המאיימת, שנימנמה לה בכיף.

לדבר לקיר

פעם הייתי טורחת להסביר, ואפילו משקרת שהיא גורה (האמת היא שאנשים קונים את זה עד היום, והיא בת תשע) ולא מהווה איום. היום, אני נותנת לכלבים לנוח בכיף, ומקווה שהחוויה תלמד אנשים לסמוך על אחרים, וגם על כלבים.

נכון, יש בעלי כלבים לא אחראים ויש מקרי תקיפה מזעזעים. אבל רובנו אנשים אכפתיים ואוהבי אדם וחיה, אין לנו שום עניין לפגוע באף אחד. אם אתם הולכים ברחוב, נכנסים לבית קפה, לספריית וידאו או בכניסה לסופר, ויש כלב מנומנם שמכשכש בזנבו לקראתכם למרות שאין לו מושג מי אתם, היו בטוחים שהוא רק מעוניין בליטוף.

כן לליטופים

המון אנשים מפחדים מכלבים, גם אני הייתי כזאת וזה מובן לחלוטין. אבל בניגוד להרבה פחדים מוצדקים שמגנים עלינו, זה פחד שגורם לאנושות הפסד גדול - אהבת בעלי חיים היא השיעור הטוב ביותר שאדם יכול לחוות.

מיש בגילה המופלג וגונזי עם כל השובבות שלו, מעולם לא עברו אילוף. ובכל זאת, הם לא יפגעו גם במי שתוקף אותם, ולצערי זה קורה מדי פעם. אז אם אתם רוצים שהילדים שלכם ידעו להעניק ולאהוב גם מבלי לקבל תמורה במילים, אל תעודדו אותם כשהם מפחדים במקום מלטפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully