וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף הורה לילד בגן לא יכול להרגיש בטוח"

עדי שמחוביץ

26.10.2008 / 12:35

הורי הילדים שעברו התעללות ע"י הגננת גילה יעקב הגיבו לעסקת הטיעון שחתמה עם הפרקליטות. "מקווה שהיא תקבל את העונש המקסימלי"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הפרקליטות חתמה היום (ראשון) על עסקת טיעון עם הגננת גילה יעקב, המואשמת בהתעללות בילדים. עסקת הטיעון כוללת שני סעיפים של התעללות בחסרי ישע וארבעה סעיפים של תקיפת פעוטות. השופט חאלד כבוב יגזור את דינה של יעקב בשבועות הקרובים.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את יעקב בת ה-44 על פי הודאתה ואישר את עיסקת הטיעון. יעקב צולמה לפני מספר חודשים על ידי צוות התוכנית "כלבוטק" כשהיא מכה פעוטות בגן. בכתב האישום המקורי נטען כי יעקב נהגה להתעלל בתינוקות, למשוך בשערותיהם, לסטור להם ולהטילם לרצפה. בחקירתה במשטרה שמרה יעקב על זכות השתיקה וסרבה לענות על שאלות החוקרים.

הורים שנכחו בדיון במשפט המשפט הביעו תקווה למיצוי הדין עם הגננת. "אני אף פעם לא ארגיש בטוח", אמר לוואלה! חדשות הורה לשני תאומים ששהו בגן "אין מילה כזאת בטוח". הורה אחר אמר: "אני מקווה שגילה תקבל את העונש המקסימלי, עונש שירתיע, שאף הורה לא יצטרך לעבור את מה שאנחנו עברנו". עינת עמירם, עורכת הדין של המשפחות ממרכז 'נגה' בקריה האקדמית אונו: "אנו שמחים על ההרשעה שבוצעה במסגרת עיסקת הטיעון. עם זאת, אחת הדאגות העיקריות שלנו היא שברגע שהנאשמת תסיים למצות את עונשה, אין דבר שימנע ממנה לחזור בעסוק בטיפול בילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully