וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - חשיבה פזיזה

יאיר טריבלסקי

26.10.2008 / 10:46

מצד אחד התלהבות אנרגטית ומצד שני כבדות חורפית. יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית שלו

השבוע הזה (שבין 26 באוקטובר ל- 1 בנובמבר) מורכב למעשה משתי שכבות: באחת מהן נזכה לחשיבה פזיזה ואנרגטית ובצורך להתלהב ולרוץ קדימה. בשניה מתגנבת לה תחושת כובד מסויימת ופה ושם אפילו רגעי בדידות, גם בגלל תחושה הולכת ומתחזקת של אי ודאות וגם בגלל שהחורף כבר כאן והגיע הזמן להחלטות החשובות באמת.

הזוית הבעייתית של השבוע

זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב יופיטר. הזוית הזו עלולה להביא איתה חוסר שקט פנימי וצורך לדבר לא מעט, בין אם צריך או לא צריך. כן, זו עלולה להיות זוית פטפטנית למדי וכדאי להיזהר שלא לומר דברים שלא לצורך ולגלות דיסקרטיות. גם מבחינת תנועה - זה הזמן להיזהר מאוד בדרך שבה אנחנו נוהגים, מתעמלים, הולכים או רוכבים על אופניים. חשוב גם להיזהר בתקשורת שלנו עם אחרים, להימנע מאופטימיות יתר פתאומית גם כשהדברים נראים קורצים ולברר היטב מה באמת קורה: בזוית שכזו, החיפזון הוא מהשטן.

מצד שני, דווקא כעת עשויים להגיע רגעים בלתי צפויים של התרוממות רוח, שעלולים לגרום לנו לעשות בדיוק את אותן טעויות בשיפוט שדיברתי עליהן. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה וקשת.

הרגשות השבוע

ונוס הרגשית נמצאת במזל קשת ומביאה איתה צורך מתחזק בריגושים והתלהבות. אולם זוית שנוצרת בהמשך השבוע בין ונוס לסטורן הנוקשה, עלולה להכביד על כולנו, הן רגשית והן פיננסית. תחושות הכובד רק ילכו ויתחזקו בהמשך ויכריחו אותנו מעבר לריגוש שהחורף ומצב הכוכבים מביאים, להיות עם שתי הרגליים על הקרקע ולא לאבד את הראש.

כן, הגיע הזמן להיות פרקטיים, חברים, אלמנט שגם המצב הכלכלי דורש מכולנו וזה כמובן גם משתקף בכוכבים. אח ונוס ונוס... היכן הזמנים שהיה מספיק לחזר, להחזיק ידיים ולשכוח מהכל? חוסר הזויות של ונוס בתחילת השבוע ובאמצעו קצת משכיח את הזמנים האלו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית המעשית של השבוע

זו הזוית שבין מרס כוכב הדרייב והאקשן, לבין סטורן הנוקשה אך מממש. למרות הכובד, זהו שבוע של הזדמנויות לפעולה, אם נוכל להוריד מעט את מסך מצבי הרוח מהעיניים ולראות את הדברים כפי שהם. כעת הזמן למצוא לנו בני ברית, לעבודה או ללימודים, לשיחה או לתובנות ולעשות דברים ביחד באופן פרקטי במיוחד ולא לבד. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, גדי, עקרב וסרטן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - זמן להגדיר גבולות בצורה חכמה ולעשות דברים ביחד עם אחרים ולא לבד.

שור - להיזהר מאוד מהחלטות פזיזות ומשליפות מהשרוול ולקחת את הזמן. סבלנות.

תאומים - להיזהר מפזיזות ואופטימיות מוגזמת בנושאי כספים ולצאת להרבה פעילות פיזית.

סרטן - בונוסים קטנים עשויים להגיע בתחום המקצועי והלימודי, אם תשקיעו קצת יותר. שווה ובגדול. אל תשארו מאחור.

אריה - השמש שליטת האריה לא יוצרת זויות במרבית ימות השבוע. פעלו באופן עצמאי וסמכו רק על עצמכם.

בתולה - שבוע קליל יותר, אבל בעייתי מבחינת התפוקה והתוצאה. פעלו לפי לו"ז מדויק ואחראי.

מאזניים - נראה שהכל דופק כפי שצריך, אבל אתם מרגישים קצת לבד. איפוק ואורך רוח ישתלמו בגדול.

עקרב - יש יום הולדת בסביבה וכדאי בהחלט לחגוג, כי מסוף החודש הכל משתנה שוב. השקיעו מחשבה בתחום הכלכלי.

קשת - ונוס שבמזל שלכם מביאה איתה רגעים יפים, אבל חשוב לא לפטפט יותר מדי ולחשוב על המלים שלכם.

גדי - הזוית שבין סטורן לונוס תגרום לכם השבוע לצורך להגדיר מחדש גבולות, למסד קשרים ולרדת לקרקע.

דלי - חוסר שקט יופיע השבוע וילך ויגדל בהדרגה. נצלו אותו ליוזמות חדשות ולא לניתוקי קשרים.

דגים - זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם ולפעול באופן פרקטי: זה ירגיע, יעודד ויכניס דברים לפרופורציות.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 19.3.1978 בשעה 22.30, ברחובות. איך אתה מסביר את זה שנשים בגילי, לרוב, רוצות להתחתן ולהיות אמהות ואני לא בטוחה מה אני רוצה? מדוע אני מרגישה שהזמן קפא על שמריו? האם המפה מראה שאני אישה שתבחר לחיות ללא חתונה וללא ילדים?

תשובה: ובכן, במפת הלידה שלך נמצאת ונוס, אותו כוכב המסמל את הנשיות הפרטית שלך, בבית החמישי שהוא בית הרומנטיקה והאהבה במזל טלה, מזל עצמאי מאוד, לא אוהב מסגרות חונקות ומרדני לא מעט כשהוא בא לקבוע גבולות לקשר.

ונוס יוצרת גם זוית עם פלוטו שנמצא ממול, זוית אתגרית שקוראת תיגר על מה שחייבים לעשות וביחד עם מיקום ונוס בטלה גורמת לך לעשות דברים בדרך שלך ורק שלך. כוכב אורנוס שנמצא מאחורי הקלעים בבית ה- 12, מביא איתו צורך שלא לקבע דברים כי הם עלולים להתנתק ולהשאיר אותך לבד: זה אומר שאם לא מגדירים באופן רשמי דברים, הם גם לא יתנתקו... זו הדרך שלך להגן על עצמך מפני ניתוקים ומצד שני – לפעול באופן עצמאי ובוטח. כך גם לגבי ילדים: את זקוקה להרבה תשומת לב בקשר ופוחדת להיות תלויה באחרים ולאבד אותה.
אולם הבית החמישי הוא גם בית הילדים, ברגע שהם יגיעו, יציף אותך גל חזק של אהבה ותשכחי את הפחדים האלה. זה כבר לבחירתך.

שאלה: נולדתי בתאריך 9 בספטמבר 1950 בטבריה (בעבר עשו לי מפה והאסטרולוגית קבעה ששעת לידתי היא בסביבות ארבע לפנות בוקר). לאחר אין ספור מערכות יחסים כושלות, אני עדיין אופטימית לגבי מציאת בן זוג. האם אצליח למצוא?

תשובה: ונוס בבית הראשון מול יופיטר כוכב החופש ממול, זקוקה למנה גדושה של עצמאות בשטח, של התנסויות מסוגים שונים ומרקורי כוכב התקשורת בזוית לאורנוס מראה שאת גם משתעממת בקלות: את זקוקה לפרטנר שיתאים לך מבחינה מנטלית ושיהיה גם כיף לדבר איתו וגם להרחיב אופקים, פרטנר מסוג אחר פשוט משעמם אותך מהר מאוד. בגלל הצמידות בין השמש לסטורן, זה אמור להגיע בגילאים מאוחרים יותר יחסית, כשתהיי מוכנה לפגוש פרטנר כזה. אז... נראה שזה בקרוב, אם לא תאבדי סבלנות.

אורנוס מסיים ממש עכשיו זוית פעולה לשמש שלך, מה שאומר שהשנה האחרונה היתה שנת הניסויים והשינויים בחשיבה: מעכשיו זה הזמן לשנות גישה, לנקות משקעים ופחדים שהצטברו והם מפריעים לך יותר ממה שאת חושבת ולרוץ קדימה עם כל השינויים שאפשר פרקטית בשטח, כולל השינוי בגישה לגבי התחום הזוגי: הוא נמצא שם, הפרטנר שלך, אבל את חייבת לתת לו צ'אנס להתקרב ולא להיות צינית או לגלות חוסר סבלנות מוקדם מדי.

שאלה: נולדתי בתאריך 2.11.1990 בערך בשעה 17:45. עכשיו אני מסיימת את התיכון ועדיין מוצאת את עצמי עוברת ממגמה למגמה מבלי להתעניין באף מקצוע. איזה תחום לימודים הכי מתאים לי ללמוד? כמו כן, אני נורא לא החלטית במערכות יחסים, קשרים ארוכים גורמים לי לדיכאון ואובדן אנרגיה ובכל קשר איני מסוגלת להיות נאמנה לחלוטין לבן הזוג שלי. ממה זה נובע?

תשובה: הירח במפת הלידה שלך מראה על קשר חזק לבית וצורך בלימוד דברים הקשורים לשורשים, לצד הכלכלי של החיים (הירח גם במזל שור הפרקטי), או מדעים שונים. מצד שני, ריכוז הכוכבים בבית הקריירה מראה גם על צורך קרייריסטי חזק ועשייה בעמדות של ניהול ושליטה, ונושאי כוח אדם וניהול בכלל. לימודי כלכלה ומנהל עסקים, אלמנטים הקשורים למדעים ונושאי תדמית ותקשורת - אלה יועילו לך בהמשך. מכיון שהאופק הוא במזל גדי, יקח לך זמן למצוא את עצמך וההתפתחות שלך מבחינת קריירה ועשייה תהיה מאוחרת. כעת – רק הרחיבי אופקים.

בנושאי יחסים - ונוס שמייצגת את הנשיות שלך בבית העשירי ונראה שנתינת תשומת לב מהירה מדי עובדת נגד היחסים שלך. את זקוקה להשקעה אמיתית ביחסים רציניים, אבל נראה שאינך בשלה לכך עדיין. זוית פעולה בין ונוס ליופיטר מראה על צורך חזק מאוד בעצמאות ובחופש אישי וזה בהחלט לא תורם כרגע ליחסים קבועים. אלה יגיעו כשתהיי מוכנה לקראתם, וזה לא יקרה לפני הצבא, בכל מקרה. חכי בסבלנות, תיהני ממה שיש, והכי חשוב - הימנעי מביקורת עצמית: היא מיותרת ולא מקדמת אותך. אל תשווי את עצמך לאחרים: הקצב שלך הוא שונה וגם הלמידה. סבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully