וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה מתחיל

ענת קם

26.10.2008 / 8:54

הפרשן הצבאי הבכיר עמיר רפפורט עוזב את מעריב. במסגרת גל הקיצוצים בעיתון, הוצע לו לקצץ בשכרו, אך הוא סירב והחליט לעזוב. בנוסף, פוטר מיקי צרפתי, רכז הצלמים ועורך הצילומים הראשי

עמיר רפפורט עוזב את מעריב. רפפורט, הפרשן הצבאי הבכיר של העיתון, סיכם השבוע עם עורך העיתון דורון גלעזר על עזיבתו, לאחר שהוצע לו לקצץ בשכרו. רפפורט עבר לעיתון בשנת 2002 לאחר שש שנים בהן שימש ככתב הצבאי של ידיעות אחרונות. במהלך עבודתו בעיתון פרסם את הספר "אש על כוחותינו" בהוצאת ספרית מעריב, שסקר את מלחמת לבנון השנייה והשלכותיה וזכה להערכה רבה.

רפפורט אישר את עזיבתו והוסיף: "החלטתי על המהלך לאחר התלבטות לא קלה ולאחר כמה ימים של מחשבות והתייעצות עם דורון. אני מקווה שמעריב ייצא מהמשבר שהוא נמצא בו, הוא חשוב לתקשורת הישראלית ולמדינה בכלל. יש כמה חלומות שאני מתכוון לנסות להגשים ואני לא פוסל את האפשרות שאחזור לעיתון בנסיבות אחרות. מאוד נהניתי לעבוד במעריב, זה עיתון מצוין עם חופש עיתונאי מוחלט, אולי הכי גדול בעיתונות הישראלית".

במסגרת הקיצוצים במעריב עליהם פורסם ביום שישי האחרון, זומנו בשבועות האחרונים חלק ממקבלי השכר הגבוה בעיתון לשיחה, שבה הוצע להם לקצץ בשכרם. בנוסף, פוטר מיקי צרפתי המשמש רכז הצלמים ועורך הצילומים הראשי בעיתון.

בשלב זה ההערכה היא שצפויים פיטורים נוספים בעיתון.
מיקי צרפתי ומעריב סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully