וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר ביתו של עורך דין בת"א

נתיב נחמני

26.10.2008 / 2:00

יריות נורו לעבר ביתו של עו"ד אורי גאון, כנראה לשם "אזהרה" בלבד. המשטרה בודקת האם יש קשר לנאשם שהטריד את גאון במשך 25 שנים

ניסיון חיסול נוסף של עורך דין? אלמונים ירו הלילה (ראשון) לעבר ביתו של עורך הדין אורי גאון בצפון תל אביב, איש לא נפגע. גאון, שסבל מאיומים, סחיטה והטרדות במשך 25 שנים, שוהה כעת בחו"ל, שאר בני המשפחה הגיעו לביתם זמן קצר לאחר הירי.

סמוך לשעה 00:30 בלילה הגיעו שני אלמונים רכובים על קטנוע לרחוב רופא המחתרות שבשכונת כוכב הצפון, וירו כשבע יריות לעבר חזית הבית. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור היורים ולזירת האירוע הוזמן חבלן על מנת לבדוק את כלי הרכב של המשפחה. אחד השכנים ברחוב סיפר שהבחין בתנועה חשודה של שניים רכובים על קטנוע באזור ביתו של גאון, אך רק עם הישמע היריות קישר בין רוכבי הקטנוע למקרים הדומים שאירעו לשכנו בעבר.

עורך הדין גאון הוטרד במשך כ-25 שנים. הוא נסחט, אוים ואף בשני מקרים הושלך לעברו רימון. לפני כשנה הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שלמה אלבו בגין ביצוע המעשים. כעת המשטרה חוקרת בשם מי פעלו אותם המתנקשים היום, אלבו עצמו עצור עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בגין המעשים בהם הוא מואשם.

על פי כתב האישום שהוגש נגד אלבו, המניע מאחורי המעשים היה הפסדה של משפחת אלבו במשפט שניהל נגדה משרד עורכי דין שבו עבד גאון כמתמחה, לפני 25 שנים. מאז, על פי כתב האישום, נמשכה מסכת האיומים הקשה. במשך שנים הוא ניקב את צמיגי מכוניתו. השיא היה לפני כשנתיים, אז שלח אדם אחר שירה לעבר מכוניתו של גאון בעת שזה עשה את דרכו למשרד. זמן קצר לאחר מכן שלח לגאון עציץ ובו איחל לו "חג שמח" בלי להזדהות. בנוסף הוא הואשם בכך שהצית את רכבה של אשתו של גאון במטרה לגרום לו לשלם לו סכום כסף גדול, שחשב כי הגיע לו בעקבות אותו הפסד לפני שנים.

למרות ההיסטוריה בין גאון לאלבו, שנמצא כרגע במעצר עד תום ההליכים בגין כתב האישום שהוגש נגדו, המשטרה תבדוק את כל כיווני החקירה האפשריים. מפקד תחנת תל אביב צפון סגן ניצב דוד גז אמר לוואלה! חדשות כי על פי הממצאים בזירה, נראה שהיורים תכננו להעביר לגאון אזהרה בלבד או איום.

בחודש יוני השנה נהרג עורך הדין יורם חכם בפיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. חכם, שהיה בין הבולטים בעורכי הדין הפליליים במדינה, ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי. שמו נקשר בשתי פרשיות מתוקשרות, באחת מהן הוא פוטר על ידי אחד מלקוחותיו, אסי אבוטבול. בפרשה אחרת הוא הואשם על ידי איש עסקים כי ניהל רומן עם אשתו וכי גנב ממנו כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully