וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפסי הרים: מצאנו עקבות של איש שלג

25.10.2008 / 14:53

קבוצת מטפסי הרים יפנים שחזרו ממסע בהרי נפאל דיווחו כי מצאו עקבות של ה"יטי" - איש השלג הנפאלי

איש שלג, ביגפוט, או יטי כפי שהוא מכונה בנפאל תפס בעשרות השנים האחרונות את דמיונם של מטפסי הרים ותיירים. בשבוע האחרון דיווחו מטפסי הרים יפנים שחזרו ממסע טיפוס בהרי נפאל כי במהלך הטיפוס הם מצאו עקבות, שהם מאמינים כי נעשו על ידי איש השלג, המכונה בנפאל יטי.

"ראינו שלוש עקבות, שנראו כעקבות של אדם" אמר קוניאקי יגיאהרה, חבר בפרויקט "יטי" היפני, לאחר שחזר מההר עם תמונות של העקבות. המטפסים שהיו מצויידים במצלמות וידאו וטלסקופים לא הצליחו לצפות ביצור עצמו.

איש השלג, או ה"יטי", חי לפי האמונה של תושבי נפאל, בהרי ההימלאיה, ונחשב ליצור מיתולוגי על ידי הקהילה המדעית. יגיאהרה, 61, אמר כי העקבות נמצאו בגובה של 4,800 מטרים בהרים שבמערב נפאל.

"אנו יודעים כיצד נראות עקבות של דובים, צבאים ועזי הרים, והעקבות הללו לא נראו כך כלל וכלל, אנו מאמינים כי מדובר בעקבות של איש השלג". הצוות של יגיאהרה בילה שישה שבועות על ההר "דהלוגירי 4" בחיפוש אחר היצור.

סיפורי עם נפאלים מתארים את היטי כיצור דמוי אנוש גדול ושעיר שמשוטט ברחבי ההימלאיה. מטפסים נוספים עבר טענו כי מצאו עקבות של היטי, אולם טרם נמצאה הוכחה מדעית לקיומו של איש השלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully