וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדיות בברוקלין קונות את "מראה פיילין"

24.10.2008 / 0:45

פאות המעוצבות בסגנון שיערה של הסגנית זוכות לפופולריות לקראת ליל כל הקדושים וגם בקרב חרדיות שמשלמות עבורן מאות דולרים

בשכונות החרדיות בברוקלין "מראה שרה פיילין" הפך לפופולרי בקרב חלק מציבור הנשים רוכשות הפאות. מחירה של הפאה, העשויה משיער טבעי עשוי כשיערה של המועמדת הרפובליקנית לסגנות נשיאות ארצות הברית, מגיע ל-695 דולרים ויותר.

"זו הצהרה אופנתית", אמרה המעצבת גייל רוזנצוויג שסיפרה שחצי מלקוחותיה ביקשו פאה המעוצבת כשערה של פיילין הנוצרייה, מושלת של מדינה שבה יהודים מהווים אחוז בודד מהאוכלוסיה. "הלקוחות אוהבים את המראה הקלאסי שלה". שלמה קליין, סמנכ"ל חברת הפאות "ג'ורג'י וויגס", אמר כי המראה החדש החליף סגנונות פופולריים בעבר, כגון עיצוב השיער של ויקטוריה בקהאם או של ג'ניפר אניסטון.

"היא פשוט נראית טוב. זה לא קשור לנטיות פוליטיות או דתיות", אמרה שרה יבנה, בעלת בוטיק יוקרתי לצעירות. "היא פשוט נראית כמו מישהי בשליטה, בטוחה בעצמה". אסתר מלמד סיפרה ששילמה למעלה מ-700 דולרים בעבור פאה בסגנון פיילין לחגים. "יש לי פאות ישנות אבל אני אוהבת את המראה הזה", אמרה מלמד והוסיפה שבכוונתה להצביע לפיילין וג'ון מקיין.

הפוני הישר, התפיחה על הקודקוד והמחלפות הגולשות זוכים לפופולאריות גם בקרב הציבור המתכונן לציין את "ליל כל הקדושים" בתחפושות. בניו יורק, שבה הרוב מצביע לדמוקרטים, רוכשים החוגגים פאות ומשקפיים בסגנון פיילין. טוד קניג, סמנכ"ל חנות התחפושות "ריקי'ס", סיפר כי מכר למעלה מ-150 פאות פיילין ויותר מ-600 סרטים שעליהם כתוב "מיס אלסקה" מקדימה ו"מיס סגנית הנשיא" מאחור.

"זו פרודיה, אני לא מאמין שמדובר בתומכים", אמר קניג. לדבריו, מסיכות בדמותו של המועמד הדמוקרטי ברק אובמה נמכרות היטב, בעוד מסיכות בדמות מקיין לא נמכרות כלל. לעומת זאת, ניתן למצוא בשוק תחפושת פופולרית חדשה – "ג'ו השרברב" – אותה דמות אמריקאי ממוצע בה מרבים המועמדים להשתמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully