וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו הציע לש"ס פי שניים מקדימה"

פנחס וולף

24.10.2008 / 13:13

לדברי יו"ר הקואליציה יואל חסון, יו"ר הליכוד הכשיל את המו"מ הקואליציוני בין קדימה לש"ס. ביילין ללבני: "הקימי ממשלה צרה"

"בנימין נתניהו עשה כל שביכולתו כדי להכשיל את המו"מ בין ש"ס לקדימה". כך האשים היום (שישי) יו"ר הקואליציה, ח"כ יואל חסון (קדימה) בעקבות החלטת ש"ס שלא להצטרף לממשלה בראשות ציפי לבני. בראיון לקול ישראל אמר חסון, כי נתניהו הבטיח לש"ס שיעניק לה סכום כסף כפול מזה שתבטיח לה קדימה במו"מ הקואליציוני. לדבריו, קדימה הציעה לש"ס הצעות טובות מאוד וקרובות מאוד לדרישותיה וייתכן שהחלטתה לא להצטרף לממשלה נובעת מבעיות פנימיות בתוכה.

גורם המקורב ללבני אמר בתגובה להודעת ש"ס, כי "לבני היתה מוכנה לשלם מחיר להקמת ממשלה. היא הציעה הצעות סבירות והגיוניות עם אלמנטים חברתיים, אך היא אינה מוכנה לשלם כל מחיר כדי שתהיה ממשלה. ביום ראשון היא תלך לנשיא כמתוכנן".

לעומתם, ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) בירך את ש"ס על החלטתה. "אם ש"ס היתה נותנת ידה להכתרת לבני כראש ממשלה, היא לא היתה יכולה להימלט מאחריותה לוויתור על העיר העתיקה והר הבית. היא היתה מתקשה להמשיך ולומר, אם תשכח ירושלים תשכח ימיני".

גם ח"כ יוסי ביילין הביע שביעות רצון מהחלטת הרב עובדיה יוסף. לדבריו, "סירוב ש"ס להצטרף לממשלה עשוי להוות הזדמנות נדירה להקמת ממשלה צרה שתוביל מהלכים נחרצים ותביא אותם להכרעת העם בבחירות הקרובות. אני קורא לציפי לבני לקבל החלטה נועזת ולהגיש לאישור הכנסת כבר בשבוע הבא ממשלה עם רוב יחסי".

יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, הביע לאחר הודעת ש"ס תקווה "שתמו הספינים והקומבינות וניתן לפנות לבחירות, כדי לאפשר לעם לומר את דברו ולכונן בישראל ממשלה ראויה ויציבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully