וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף סוף סוף מגיע?

אריאל קריל

24.10.2008 / 10:55

גשם צפוי לרדת החל מאחר הצהריים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. בתחילת השבוע תורגש ירידה בטמפרטורות, חשש לשטפונות בדרום

מערכת חורפית ראשונה צפויה להגיע לארץ במהלך סוף השבוע הקרוב ולהתחזק לקראת תחילת השבוע הבא. משעות הצהריים צפויים ממטרים מצפון הארץ ועד מרכז הנגב, מלווים בסופות רעמים בודדות. בתל אביב הטמפרטורות ינועו בין 17 ל-25 מעלות, הירושלמים יצטרכו ללבוש מעיל כשהטמפרטורות בבירה ינועו בין 13 ל-20 מעלות. מעבר לכך, לא צפוי שינוי בטמפרטורות ורק ביום ראשון תורגש ירידה קלה. בתחילת השבוע יגבר גם הסיכוי לגשם ושטפונות , הרוחות יתחזקו ויהיה קריר בהרים. מהשירות המטאורולוגי נמסר שנתונים אלה אינם מהווים עדות למה שצפוי בהמשך החורף ושעדיין אין הם יודעים אם הוא יהיה גשום או יבש מהרגיל.

מי שעלול להיפגע מהמערכת החורפית יהיו אלו שבחרו לבלות את סוף השבוע בצימרים בצפון. מחשש למגפה של הצטננות, מתבקשים הנופשים לקחת עימם מטריות בזמן שהם מתרחצים בג'קוזי החיצוני ולוודא שהוא אינו חשוף לרוחות החזקות שכנראה ייפקדו את הארץ בשבת.

נפגעים נוספים מהחורף הם חובבי המוזיקה שיפקדו את פסטיבל אינדינגב, הצפוי במהלך סוף השבוע. מהשרות המטאורולוגי נמסר שלא רק גיטרות אלא גם רעמים ינסרו את שמי הנגב במהלך סוף השבוע. החזאית התורנית ציינה שקיים גם חשש לשיטפונות. לכן, מומלץ לבאי הפסטיבל לא לעשות סקס, סמים ורוקנרול במקומות הנמוכים.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully