וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להתאהב מחדש בעבודה שלכם

JobCity

23.10.2008 / 19:36

נמאס לכם? העבודה משעממת אתכם למוות? לפני שאתם חותכים, כדאי שתתנו לעבודה שלכם סיכוי שני

הימים הראשונים במקום עבודה יכולים להיות מרגשים כמו תחילתו של רומן חדש. אבל אז, הדברים כבר מתחילים להיראות שגרתיים ולפני שאתם שמים לב, אתם מתחילים להשתעשע ברעיון של למצוא מקום חדש. אבל, לפני שאתם חותכים, כדאי שתתנו לעבודה שלכם סיכוי שני. יכול מאוד להיות שתגלו שהיא בדיוק מה שרציתם.

במקרים כאלו, השאלה היא, האם ניתן להצית מחדש את התשוקה שלכם לעבודה לאחר שכבר איבדתם עניין? האם אתם יכולים להתאהב בעבודה שלכם מחדש? התשובה היא כן - אבל, כמו בכל דבר שקשור למערכות יחסים, זה דורש קצת עבודה.

זו לא את, זה אני

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לברר מדוע אתם לא מרוצים או לא מאושרים. "הסיבה העיקרית שבגללה לאנשים נמאס מהעבודה שלהם, היא שהם מרגישים לא מוערכים מספיק או שהם חשים משועממים מכיוון שהם כבר לא מוצאים אתגרים חדשים בתפקיד". אומרת מרידית' פולר, פסיכולוגיות ומומחית לשינוי קריירה. "אם גם אתם חשים כך, חשוב מאוד שתעשו משהו, אחרת פשוט תמשיכו לדעוך ותהפכו ליותר משועממים ומרירים"

האם אתם מפלרטטים עם משהו אחר?

לדברי פולר, אם אתם חשים שנמאס לכם מהעבודה, דרך הפעולה הטובה ביותר עשויה להיות בדיקה של אפשרויות אחרות. "תעיפו מבט החוצה ותראו האם יש ג'וב שנראה לכם יותר מעניין ושנראה לכם שתאהבו אותו יותר", היא אומרת, "תחליטו שהאחריות לשיפור המצב מוטלת עליכם". ד"ר סוזי גרין, מי שנחשבת למובילה בתחום האימון והפסיכולוגיה החיובית, מסכימה. "אל תבזבזו את זמנכם ותישארו בסיטואציה שלא בריאה עבורכם", אומרת גרין, "במיוחד אם יש לכם שליטה מועטה לגבי שינויים שלדעתכם צריכים להתרחש".

אולם, אם החלטתם להמשיך הלאה, חשוב מאוד לוודא שלא תמצאו את עצמכם שוב באותו מצב גם בעוד שישה חודשים מהיום. "אל תלכו על תפקיד דומה או זהה, אלא אם כן מדובר על משהו בקנה מידה גדול יותר שגם יכול לתת דחיפה לקריירה שלכם", אומרת פולר.

"בקשו מהחברים ומהקולגות שיתנו לכם פידבק ויעזרו לכם להבין כיצד עבודה חדשה פוטנציאלית יכולה להיות זהה או שונה - אנשים אחרים יכולים לפעמים לעלות על התבנית בה אתם פועלים מהר יותר מכם. "במקרה ואתם לא רוצים לעדות מעשה דרסטי כמו עזיבה של מקום העבודה, שתי המומחיות מסכימות שיש המון דברים שניתן לעשות בכדי להצית מחדש את התשוקה לתפקיד שלכם.

אם אתם לא נמצאים עם מי שאתם אוהבים, תאהבו את מי שנמצא אתכם

ברגע שהחלטתם שעדיף לכם להתמודד עם משהו שאתם מכירים ולהישאר במקום העבודה, במקום לקחת סיכון ולהתמודד עם משהו חדש ולא מוכר, אתם חייבים לפעול ברצינות בכדי להחזיר את הניצוץ. "אם החלטתם להישאר, צרו לעצמכם חזון ברור לגבי הצורה שבה העבודה שלכם תיראה ולגבי הדרך בה תרגישו אם המצב היה אידיאלי. אז, תתחילו לחשוב על דרכים בהן אתם יכולים להגביר את ההנאה, המשמעות והמעורבות שלכם כל עוד אתם בתפקיד", אומרת גרין.

אם הגישה הנוכחית שלכם היא פשוט לשבת במקום ולחכות שמישהו אחר יעשה משהו, יכול להיות שזה יפתיע אתכם, אבל רוב המומחים למערכות יחסים מסכימים על כך שלא ניתן לתקן זוגיות שהשתבשה על ידי כך שמנסים לשנות את האדם האחר - זה חייב לבוא מבפנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully