וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללים להצלחה במקום עבודה חדש

JobCity

23.10.2008 / 18:49

מזל טוב! התקבלתם לעבודה. קבלו כמה עצות שיסייעו לכם להתקדם ולהצליח

1. הגיעו בזמן

אין שום דבר שאומר "שום דבר לא מזיז לי", כמו להגיע באיחור ליום הראשון בעבודה חדשה. ואם אתם יכולים – כדאי שתראו את הפנים שלכם אפילו קצת יותר מוקדם.

2. התלבשו בהתאם

הרושם הראשון יכול להיות מאד קובע. במקום לעבוד קשה כפליים על מחיקת הרושם הרע שתיצור לכם חולצה מוכתמת או מקומטת ביום הראשון, תהממו את כולם במראה נקי ומצוחצח.

3. הכירו את העמיתים שלכם

עשו מאמצים לזכור שמות. שום דבר לא מזמין יותר כמו ברכת בוקר טוב אישית. נסו ללמוד את השמות של הקולגות שלכם, כולל את אלה של הצוות התומך, ותרכשו חברים במהרה.

4.הקשיבו

אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד היא להקשיב. התייחסו אל עצמכם כאל דף ריק ותרשמו פרטים לא רק של מידע אינפומטיבי ששמעתם בישיבות אלא שימו לב לחלקי מידע שנחלקים באופן לא רשמי בהפסקות או בזמן ארוחת הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

5. שאלו שאלות

לא רק ששאלת שאלות מאירה אתכם בזרקור והופכת אתכם לנראים ונוכחים יותר בפגישות ודיונים, זו גם דרך מצוינת ללמוד ולהדגים את הידע המקצועי שלכם.

6. היו מעורבים

אפילו אם זה רק בארגון של ארוחה או שעה חברתית, מצאו לעצמכם פרוייקט שתהיו אחראים עליו. זו דרך מצויינת לגרום לשם שלכם להתחיל להתגלגל במסדרונות ולפגוש חלק מהעובדים.

7. תקשרו עם הסביבה

שימו לב שהבוסית תהיה מעודכנת תמיד בפרוייקטים הנוכחיים שלכם ותנו לה לדעת אילו פרוייקטים תרצו לעבוד עליהם. לעולם אל תצפו מאנשים לקרוא את המחשבות שלכם.

8. המנעו מרכילות

אל תתנו לעצמכם להבלע לכל שמועה שחולפת ליד אזניכם. בגלל שאתם חדשים ויחסית אלמוניים, חלק מהעמיתים ירגישו נוח יותר "להתאוורר" מולכם. אל תגיבו או תתנו תגובה מסכימה, צחוק, או כל דבר דומה.

9. השארו אחרי כולם

אפילו אם אין לכם עדיין הרבה עבודה להספיק, זה בוודאי לא יזיק אם תשארו כמה דקות אחרי שכולם עוזבים.

10. השארו בקצב

הימים הראשונים האלה יכולים להיות קצת מביכים, מבלבלים ומלאי ספקות. אבל אל תתנו לזה לשבור את רוחכם. התחילו וסיימו כל יום עם חיוך. הגישה החיובית שלכם פשוט תאיר את כל המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully