וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להתמודד עם עבודה משעממת?

JobCity

23.10.2008 / 18:42

מה שכדאי, ומה שלא כדאי, לעשות כאשר העבודה שלכם משעממת אתכם

עבודה בתפקיד משעמם יכולה לגרום לכם להרגיש "תקועים". בסקר שנערך בארה"ב, 55% מהנשאלים אמרו שהם "לא מעורבים" בעבודתם ומוצפים בהרגשת שעמום. תאמינו או לא, יש אלטרנטיבה לגלישה חסרת תוחלת באינטרנט. הנה מה שכדאי, ומה שלא כדאי, לעשות כאשר העבודה שלכם משעממת אתכם:

תשיגו לעצמכם חיים

העבודה היא רק חלק אחד מחייכם, ולא הדבר היחידי שמרכיב אותם. מצאו לעצמכם תחביב מרגש, התנדבו או חזרו ללמוד. דאגו שתהיה לכם פעילות לשעות שאחרי העבודה. זכרו: החיים זה מי שאתם, לא הדבר בו אתם עוסקים.

חפשו הדרכה, או הדריכו אחרים

אתם לא צריכים להתמודד עם הכול לבד. מצאו מישהו שיכול לייעץ לכם לגבי המצב הנוכחי במשרד, ולגבי אתגרים אחרים בעבודה. אנשים שמכבדים אתכם ירגישו לעיתים קרובות מוחמאים מכך שאתם מבקשים את עצתם. בנוסף, אתם יכולים להציע לאחרים להיעזר בשירותי הייעוץ שלכם. חפשו בסביבתכם אנשים מבטיחים שיכולים להרוויח מהמומחיות והניסיון שלכם. אחד או שניים עשויים לסרב לכם, ואחרים עשויים להסתכל עליכם בצורה מוזרה, אבל כאשר תמצאו מישהו שאוהב את הרעיון, תמצאו את עצמכם בתחילתו של מסע מספק.

הישארו

אתם יכולים להתפתח ולצמוח מעבר לדרישות התפקיד שלכם. אם אתם מרגישים משועממים, אולי זה סימן שהגיע הזמן לחפש משרה בכירה יותר בתוך החברה. שאלו את הממונה עליכם אם אתם יכולים להתראיין, או להתחיל לעבור חפיפה, עבור השלב הבא בקריירה שלכם. אתם יכולים לנסות לעשות זאת גם במחלקה אחרת בחברה. היו יצירתיים, שנו את התפקיד שלכם במקום לשנות את מקום העבודה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אל תישארו

נכון שבדיוק אמרנו לכם להישאר. אבל אם ניסיתם הכול, מילאתם אחר העצות שבכתבה, ואתם עדיין מרגישים שאתם שוקעים, פשוט תעזבו. אנחנו לא מייעצים לכם לעשות צעד נמהר - חשוב שתהיה לכם תוכנית יציאה מסודרת. אבל, אולי זה הזמן להתחיל קריירה חדשה במקום חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully