וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקרים שאנחנו מספרים בעבודה

JobCity

23.10.2008 / 15:30

כולנו משקרים, גם אם זה שקר לבן. אבל מהם השקרים שאנחנו תמיד מספרים, ולא תמיד עובדים?

האמת הכואבת היא שכולנו שקרנים. שקרים קטנים, ולעיתים גם שקרים גדולים, הם חלק בלתי נפרד מהתרבות במקום העבודה. אולם, למרות שזה יכול להיות מאוד קל לשקר, ולמרות שלפעמים אפשר גם לעשות את זה בלי להיתפס, שקרים לא יוצרים את סביבת העבודה הטובה ביותר.

בכדי לעזור לכם להכניס יותר כנות למקום העבודה, הנה ארבעה שקרים שכולנו מספרים וכיצד ניתן לטפל בהם בצורה טובה יותר.

"אני אשמח לעשות את זה"

חשבו על הפעמים האחרונות בהן אמרתם שתשמחו לעשות משהו. בכמה מהן ההצהרה הזו הייתה כנה? כאשר הבוס או החבר לעבודה מבקש מכם לעשות עבודה כלשהי ואתם מעדיפים להתעסק עם משימות יותר דחופות,קורה שאתם לא יודעים איך לסרב מבלי לסכן את התפקיד שלכם. אם אתם מקבלים עליכם משימה ואומרים שתבצעו אותה, הבוס מצפה שתעמדו במילה שלכם.

לכן, אם משימה חדשה עשויה להפריע לכם למלא אחרות, שאלו את הבוס איזו מהן נמצאת בעדיפות גבוהה יותר, כדי שתוכלו לעמוד בלוח הזמנים. יכול להיות שהבוס שלכם שכח את כמות הדברים בהם אתם מתעסקים בו זמנית ויאמר לכם מהי המשימה החשובה ביותר מבחינתו.

"לא, אין לי שאלות"

מי מאיתנו לא קיבל פעם משימה שנראתה לא הגיונית, אך לא פצה את הפה כשהבוס התעניין האם יש שאלות. אחרי הכול, אתם לא רוצים להיות האדם הזה שאין לו מושג מה קורה.

אם יש לכם שאלות שמשפיעות על יכולתכם לבצע את העבודה, תצטרכו למצוא כמה תשובות. נסחו את השאלה כך שתאמרו שאתם רק רוצים להיות בטוחים שהבנתם את הכול.

"השעון שלי לא צלצל"

לפעמים, האזעקה באמת לא עובדת, אבל לעיתים קרובות יותר, אתם לוחצים על ההשהיה יותר מדי פעמים לפני שאתם מבינים שכבר הייתם צריכים להיות בחצי הדרך לעבודה.

אם אתם כאלו שלא נוהגים לאחר, זה לא אמור להיות סיפור גדול, פשוט תודו במה שקרה.

אבל, אם יש לכם היסטוריה של הגעה מאורחת למשרד, היו מוכנים לספק כמה הסברים. אחרי הכל, מבחינים באיחורים שלכם גם אם אתם לא אומרים כלום, ככה שבשלב כלשהו התירוצים שלכם כבר יגמרו. האפשרות הטובה ביותר היא התנצלות פשוטה ללא הסברים שלאחריה פשוט תיגשו לעבודה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אני עומד בלוח הזמנים"

כשיש לכם פרויקט עם דד- ליין, אתם נורא רוצים לעמוד בלוח הזמנים בכדי שלא תצטרכו להיות לחוצים עד הדקה האחרונה. ואז החיים מתערבים ואתם בקושי מספיקים להתחיל את הפרויקט כשנותרו לכם עוד יומיים לסיימו.

כשהבוס שלכם בא לבדוק את התקדמותכם, אתם מנגבים את הזיעה מהמצח ואומרים שהכול הולך לפי התכנון.

"אני עובד על זה", יכולה להיות תשובה טובה יותר. התשובה הזו תגרום לבוס שלכם לדעת שאתם שקועים בעבודה מבלי שתצטרכו לשקר לגבי מה שהשגתם עד עתה. למרות שאתם יכולים לחשוב שאין הבדל גדול בין שני המקרים, כל עוד העבודה מסתיימת בזמן, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בו תזדקקו לעזרה ממש לפני הדד- ליין ואז יש סיכוי שהשקר שלכם יתגלה במידה ותשאלו על דבר שכבר הייתם אמורים לסיים לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully