וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוצ"ש חסידי" גם בדרום

ענת קם

23.10.2008 / 14:44

התוכנית "מוצ"ש חסידי" של מנחם טוקר ברדיו ירושלים, תשודר החל משבת הקרובה גם ברדיו דרום באשקלון ואשדוד

תוכנית הבידור והמוזיקה החסידית של מנחם טוקר, "מוצ"ש חסידי", המשודרת ברדיו ירושלים, תשודר מהשבת הקרובה גם ברדיו דרום באשקלון ואשדוד. התוכנית, שזכתה בפרס תוכנית הבידור המצטיינת בכנס הרדיו השני בחיפה, יועדה במקור לקהל המאזינים החרדי בירושלים, אך עם הזמן זכתה לקהל מאזינים גדול ונאמן גם בקרב מאזינים דתיים ומסורתיים.

"מוצ"ש חסידי" מתאפיינת בהומור שחור, נזיפות במאזינים מטרידים בשידור חי ושידור דאנס חרדי. טוקר מציע במה מיוחדת לזמרים חדשים מהמגזר החרדי ובתוכניתו מועברים שעשועונים נושאי פרסים רבים המותאמים למגזר, למשל בנושאים כמו לשון הרע, דינים והלכות, העולם התורני ופרשת השבוע. זו התוכנית המקורית השלישית של רדיו ירושלים שמועברת בסינדיקציה לתחנות אחרות, אחרי "ריח מנטה" של ירון אילן והתוכנית של אורי זוהר.

מנחם טוקר: "מדובר באתגר מרגש מבחינתי. אני שמח להתחיל לשדר לאזור הדרום, רדיו דרום הוא רדיו מצוין ואני ממתין בקוצר רוח למוצ"ש הקרוב כדי לבדוק כיצד מאזינים נוספים יגיבו לתכנים".

שמעון אלקבץ, מנכ"ל קבוצת רדיו דרום: "אנו משדרים באזור בו חיים תושבים מסורתיים רבים ושמחים מאוד לקבל את תוכניתו של טוקר".

עובד לוי, מנכ"ל רדיו ירושלים: "'מוצ"ש חסידי' היא אחת הבשורות של רדיו ירושלים לתחום הרדיו בישראל. בקרוב אני מאמין שנוכל לבשר על חדשות נוספות לגבי התוכנית הזו ותכנים נוספים המתוכננים לעלות ברדיו ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully