וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הטריד מינית בת 6 ביום כיפור

עדי שמחוביץ

23.10.2008 / 14:32

סאומהום מקונן, בן 24 מירושלים, מואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות נוספות. "הוא הכניס את הילדה לשירותים ונגע בה"

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט מחוזי בירושלים נגד סאומהום מקונן, בן 24 מירושלים, בגין שלושה אישומים של מעשים מגונים והטרדה מינית. מכתב האישום, עולה כי ביום כיפור, בזמן תפילה שנערכה במתנ"ס בירושלים, ניגש מקונן לקבוצת ילדים ששיחקה בחצר המתנ"ס. מקונן פנה לאחת הילדות, אחז בידה בכוח והוביל אותה לחדר השירותים במתנ"ס.

בחדר השירותים, הכניס מקונן את הילדה, בת ה-6, לאחד התאים ושם הפשיט ממנה את נעליה, חצאיתה ותחתוניה והחל לגעת בגופה. בהמשך, הפשיל גם את מכנסיו וחיכך את גופו בגופה, תוך שהוא אוחז את הילדה בחוזקה. במשך כל הזמן צעקה הילדה לעזרה.

מקונן מואשם בנוסף בכך שלפני כחמישה חודשים פנה לילדה בת 10 ברחוב, דיבר איתה וליטף את ישבנה. בהמשך היום ניסה לגעת בישבנה של ילדה בת חמש בגן משחקים בירושלים, אך הילדה התחמקה. לאחר שאחיה פנה אל מקונן בדרישה שלא יגע באחותו, מקונן הוציא סכין ואיים על ילד אחר שנכח במקום, ואמר לו כי ידקור אותו. מאוחר יותר באותו היום, פנה מקונן לשתי ילדות בנות תשע ו-13 והציע להן סוכריות על מנת שיבואו איתו לשיחים. הילדות לא נענו ועברו לשחק במקום אחר. בשעות הערב, באותו גן משחקים, קרא אב למשטרה לאחר שראה את מקונן מאונן בזמן שהוא מסתכל על ילדות משחקות. מקונן נעצר יום למחרת באותו גן משחקים עם סכין שנשא על גופו ונשלח למעצר בית.

כשבועיים לאחר מכן, בזמן שהיה אמור להיות במעצר בית מלא בבית אימו, פנה מקונן לילדה בת 12 בסמוך לבית ספר בעיר ואמר לה "יש לך טוסיק יפה" וביקש ממנה לבוא איתו הצידה ואף הציעה לה גלידה בתמורה, אך הילדה סירבה. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully