וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה בהלם: יורש היידר היה גם מאהבו

טלי גולדשטין

23.10.2008 / 12:08

סטפן פצנר, יורשו של יורג היידר, שנהרג בתאונת דרכים לפני שבועיים, חשף כי היה גם מאהבו של מנהיג מפלגת הימין הקיצוני. היידר היה נשוי ואב גאה

יורג היידר, מנהיג הימין הקיצוני באוסטריה, נהרג לפני שבועיים בתאונת דרכים, אך זכרו מסרב להישכח. ה"גרדיאן" הבריטי דיווח הבוקר (חמישי) כי סטפן פצנר, יורשו של היידר, זעזע את המדינה השמרנית וחשף בראיון אישי כי השניים חלקו "מערכת יחסים מיוחדת במינה".

פצנר בן ה-27 מונה אתמול למנהיג "הברית למען עתיד אוסטריה" (BZO ) במקום היידר המנוח. הוא חשף את הדברים בראיון לרדיו האוסטרי וסיפק בכך אישור לשמועות לגבי היותו מאהבו של היידר. ניסיונות המפלגה לעצור את השידור נכשלו לאחר שתחנת הרדיו הממלכתית ORF סירבה להיכנע לצנזורה.

לאחר מותו של היידר ב-11 באוקטובר עלה מחקירת התאונה כי הוא נהג במהירות מופרזת ותחת השפעת אלכוהול באותו לילה. ככל הנראה, היידר השתתף בשתי מסיבות לפני שנהרג. רכבו של היידר נהרס כליל בתאונה, שהתרחשה ליד העיר הדרומית קלגנפורט. הוא מת כתוצאה מפגיעה חמורה בראשו, בצווארו ובחזהו. על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית, ביקר מנהיג הימין הקיצוני בפאב גייז ואף סירב להצעה של אחד המבלים לקחת אותו לביתו.

פצנר, שפגש את היידר לפני חמש שנים כשעבד ככתב לענייני אופנה, אמר כי חש "משיכה מגנטית" לפוליטיקאי המבוגר ממנו ב-31 שנה. לדבריו, הדאגה העיקרית של היידר היתה שמערכת היחסים בין השניים לא תחזיק מעמד על רקע הפרש הגילאים. "מערכת היחסים שלנו היתה מעבר לידידות. הוא היה הגבר של חיי", אמר.

החדשות זעזעו את אוסטריה, המנסה להתמודד עם מותו של הפוליטיקאי. היידר הצביע נגד הצעת חוק בפרלמנט להוריד את הגיל המותר לקיים יחסי מין הומוסקסואליים והציג עצמו כאיש משפחה. הוא היה נשוי לקלאודיה, אשתו מזה 32 שנה ואם שתי בנותיו. לדברי פצנר, היא ידעה על היחסים ביניהם ולא הביעה התנגדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully