וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: פעילי ימין עלו להתנחלות חומש

פנחס וולף

23.10.2008 / 6:38

עשרות פעילי ימין ונציגי המפונים בנו הלילה שני בתי עץ על הריסות ההתנחלות בצפון השומרון. "הגיע הזמן לתקן את הטעות"

שני בתי עץ לא חוקיים נבנו הלילה (חמישי) על הריסות היישוב חומש בצפון השומרון, שפונה לפני יותר משלוש שנים במסגרת תכנית ההתנתקות. את הבתים בנו עשרות פעילי ימין ונציגי המפונים בלי תציאום עם רשויות הצבא והמשטרה.

לדברי יוסי דגן, דובר "חומש תחילה", "לאחר למעלה מ-15 חודשים של שהייה יהודית רצופה בחומש, עלינו הלילה שלב והתחלנו בבניית בתים בחומש. כיום, כשכבר ברור לכלל אזרחי המדינה שהגירוש היה שגיאה פטאלית - הגיע הזמן לתקן את הטעות". דגן הוסיף, כי "כל מי שמביט מחומש וראה את כל מדינת ישראל פרושה מתחתיו, כמו גם את המצב הקשה בו המדינה שקועה מאז הגירוש, שואל רק שאלה אחת שאין לה מענה: למה?"

דובר "חומש תחילה" הביע כעס על העובדה שנושא חומש ושאנור לא עלה במהלך משא ומתן הקואליציוני בידי אף אחת מהמפלגות, כולל ש"ס. לדבריו, "במדינה נורמלית נושא הקמת הישובים שנעקרו מחדש היה הראשון לעלות בכל מו"מ על הקמת ממשלה".

"הקמת חומש מחדש", סיכם דגן, "ולאחריה שא-נור ושאר היישובים שנעקרו לחינם ביד זדונית היא רק עניין של זמן. אם לא נצליח הפעם, נצליח בעזרת ה' בפעם הבאה, ואם לא בממשלה הזו - אז בממשלה שלאחריה. חומש תיבנה מחדש ותחילת הבנייה המתחדשת בישוב היא ציון דרך חשוב ומשמעותי בדרך חזרה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully