וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 3 מיליון ילדים סובלים מאלרגיה למזון

23.10.2008 / 8:08

לפי דו"ח חדש של המרכז האמריקאי למניעת מחלות, שיעור הילדים שסובלים מאלרגיה למזון עלה ב-18% בעשר השנים האחרונות

כשלושה מיליון ילדים אמריקאים סובלים מאלרגיה למזון – עלייה של 18% במהלך עשר השנים האחרונות. כך עולה מדו"ח חדש של המרכז האמריקאי לפיקוח על מחלות ומניעתן.

לפי הדו"ח, שמונה סוגי מזון אחראים ל-90% מאלרגיות המזון שמהן סובלים הילדים: חלב, ביצים, בוטנים, שקדים, דגים, פירות ים, סויה וחיטה. התגובות האלרגיות שלהם נעות מתחושת עקצוץ בפה לפריחה בעור, ובמקרים חמורים במיוחד הן עלולות להביא לכדי מוות.

עוד עולה מהדו"ח, כי אלרגיה של ילדים למזון מגדילה את הסיכוי לפתח אסתמה. בשנת 2007, למשל, ל-29% מהילדים בארה"ב שסבלו מאלרגיה למזון, גם היתה אסתמה. זאת לעומת 12% בעלי אסתמה בקרב ילדים שלא סבלו מאלרגיה למזון.

בנוסף, 27% מהילדים בעלי האלרגיה למזון סבלו ב-2007 מאקזמה או מאלרגיות עור אחריות, לעומת 8% מהילדים נטולי האלרגיה למזון. כמו כן, 30% מהילדים בעלי האלרגיה למזון סבלו גם מקוצר נשימה ממקור אלרגי, בהשוואה ל-9% בקרב האוכלוסייה הכללית מתחת לגיל 18.

בסך הכל, 3.8% מהבנים ו-4.1% מהבנות מתחת לגיל 18 בארה"ב סובלים מאלרגיה למזון. במרכז לפיקוח על מחלות ומניעתן מציינים, כי קשה לדעת מדוע וכיצד ילדים מפתחים אלרגיה למזון. עם זאת, לטענת מחברי הדו"ח, רוב הילדים מצליחים בשלב כלשהו להתגבר על האלרגיה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully