וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן דוגמניות חשוד שאנס צעירות

נתיב נחמני

22.10.2008 / 18:27

הסוכן התנה, על פי החשד, את הצילומים בקיום יחסי מין עימו. הוא חשוד באונס של צעירה ומעשים מגונים בארבע צעירות נוספות

תושב ירושלים כבן 40, שעובד כסוכן דוגמניות, נעצר היום (רביעי) בחשד לאונס וביצוע מעשים מגונים בצעירות שביקשו להיות דוגמניות. למפלג התשאול של משטרת ירושלים הגיע מידע כי החשוד ביצע את המעשים המגונים במשך שנים, ואף התנה את צילומי הדוגמניות הצעירות בקיום יחסי מין. עד כה התקבלה במשטרה תלונה אחת על אונס ועוד ארבע על ביצוע מעשים מגונים.

במשטרה מעריכים כי החשוד ביצע עבירות מין בצעירות נוספות אך הן טרם התלוננו. עוד נמסר מהמשטרה כי בפרשה צפויים מעצרים נוספים. סוכן דוגמניות, תושב ירושלים בן 40, נעצר בחשד שאנס וביצע עבירות מין שונות בצעירות שעבדו אצלו ובצעירות נוספות שהגיעו אליו במטרה להיות דוגמניות. במשטרה מעריכים כי הוא לא פעל לבד וצופים מעצרים נוספים בפרשה. לטענתם, אף אחת מהבנות לא הפכה לדוגמנית.

במפלג התשאול של היחידה המרכזית של מחוז ירושלים הצטברו נגד הסוכן תלונות מחמש צעירות, בנות 18-22. על פי החשד, הוא אנס אחת מהן ומארבע אחרות סחט יחסי מין תמורת קידומן בתחום הדוגמנות. על פי הערכות המשטרה קיימות בנות נוספות שנפגעו על ידו אך חששו להתלונן. מחקירת הפרשה עולה כי הסוכן פעל באותה השיטה בשנים האחרונות. על פי החשד הוא נהג להזמין את הצעירות שביקשו להיות דוגמניות לביתו, שם צרכו אלכוהול וסמים, אז הוא ביצע בהן את המעשים המיוחסים לו.

הסוכן, שהסטודיו שלו ממוקם באזור הגן הטכנולוגי בירושלים, חשוד אף שאיים על אותן הבנות. מהחקירה עולה כי הוא אף נהג להבטיח להן שאם הן יענו לו הוא "ייקח אותן רחוק" בעולם הדוגמנות - הבטחה שלא עמד בה. מחר הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully