וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון

ענת קם

22.10.2008 / 16:13

העיתונאי רביב דרוקר תובע סכום של מיליון שקלים ופרסום התנצלות מידיעות אחרונות בעקבות פרסום הכתבה נגדו במוסף ”7 לילות”

העיתונאי רביב דרוקר תובע מיליון שקלים ופרסום התנצלות מהעיתון ידיעות אחרונות בעקבות פרסום הכתבה "חפיף דרוקר" במוסף "7 לילות" ב-8 באוגוסט. דרוקר הגיש היום את תביעתו לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורך הדין בועז בן צור. יש לציין, כי יומיים לפני פרסום הכתבה שלח דרוקר באמצעות עורך דינו מכתב למערכת ידיעות ובו איים בתביעת דיבה אם הכתבה תפורסם.

בכתב התביעה טוען דרוקר, כי לצד הפרסומים, נשואי התביעה עשו במערכת העיתון מאמצים למקסם את החשיפה של הכתבה, כולל פרסום קטעים באתר ynet יום לפני הפרסום בעיתון. עוד נכתב, כי טענות רבות על עבודתו של דרוקר צוטטו מגורמים עלומי שם והוצגו כעובדות, למרות שאינן כאלה בהכרח. כך למשל, נטען בכתבה כי דרוקר ניסה לשוב לעבודה בגלי צה"ל לאחר לימודים בארצות הברית והתחנה סירבה לקבלו. בכתב התביעה נכתב, כי העובדות הנכונות הן שדרוקר לא ביקש לשוב ולעבוד בגלי צה"ל, אלא קיבל אישור לפרסם את ספרו "חרקירי" ממערכת החדשות בתחנה וממפקד החדשות בתחנה. בנוסף, קובל דרוקר על כך שתגובתו, שהועברה לעיתון, לא פורסמה בו.

דרוקר הועלה על המוקד

לפי כתב התביעה: "כתוצאה מפרסום הכתבה, נפגעו שמו של התובע והמוניטין שלו. שם הגנאי שהוצמד לתובע, "חפיף דרוקר", מסב לו נזק רב. הטענות הדיבתיות על אודות התובע פגעו אף הן בצורה קשה באמינותו של התובע, שנתפש מעתה בעיני רבים כמי שעבר עבירה פלילית; כעיתונאי לא-מקצועי; כאדם אגרסיבי וכוחני המשדר במודע ידיעות לא נכונות; ועוד... פעמים מעטות מוצא עצמו אדם כשהוא נאלץ להתגונן מול נחת זרועו של העיתון החזק במדינה, המטיל את כל כובד משקלו בכדי לפגוע ולהשפילו - וזאת אך כי ההין למתוח ביקורת מקצועית על עיתון זה. כדי להשתיק את ביקורתו של התובע (דרוקר, ע.ק.), הועלה האחרון על המוקד ברבים והושם ללעג ולקלס בקרב הבריות".

בידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully