וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם

ענת קם

22.10.2008 / 14:41

כחודש לאחר התפטרותה חוזרת מישל קרמרמן לתפקיד מנכ"ל רדיו 99. נענתה לפנייתם של הבעלים החדשים, אלי עזור ודודי ויסמן, שביקשו ממנה לשוב לתחנה

כחודש ימים לאחר שהודיעה על התפטרותה, הודיעה הבוקר מישל קרמרמן כי היא חוזרת לתפקיד מנכ"ל רדיו 99. תקופת הזיכיון המקורית של רדיו 99 צפויה להסתיים באמצע נובמבר. במועד זה, אמורות לעבור מניותיו של בעלי התחנה ארקדי גאידמק לרוכשים החדשים, אלי עזור ודודי ויסמן, בעליה של קבוצת רדיו ללא הפסקה, זאת במידה שהצדדים יעמדו בכל התנאים שהתחייבו אליהם לפי החוזה.

נכון להיום, מועצת הרשות השנייה אישרה הסכם ניהול, לפיו תנהל קבוצת רדיו ללא הפסקה את רדיו 99 עד לסיום תקופת המכרזים. קרמרמן נענתה לפנייתם של הבעלים החדשים, שביקשו ממנה לשוב ולשמש כמנכ"ל התחנה.

קרמרמן מונתה לתפקיד בחודש נובמבר 2007 על ידי רם לנדס, שהיה יושב ראש התחנה והודיע על התפטרותו יום לפני הודעת ההתפטרות שלה. קרמרמן החליפה את מנכ"ל הרדיו הקודם דרור לוסטגרטן. לפני שהצטרפה לרדיו, ניהלה את פרוייקט המיתוג של ערוץ 10 ושימשה סמנכ"ל שיווק בזכיינית ערוץ 2 רשת. בתקופתה הצטרפו לתחנה טאלנטים רבים, בהם עמנואל רוזן, לינוי בר גפן, גל גבאי, אורלי וילנאי, גיא מרוז, ורדה רזיאל ז'קונט וגיא פינס.

מישל קרמרמן בתגובה: "אני שמחה שרדיו 99 ימשיך לשדר ולהיות רדיו אקטיבי, עם אג'נדה חברתית לטובת המאזינים. כמו כן, אני מודה לבעלים החדשים, FM103, על הבעת האמון בי ובתחנה ובטוחה שכולנו נרוויח מניסיונם העשיר בניהול רדיו מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully