וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בכיר בג'יהאד איסלמי ניצל מחיסול

ניר יהב ויהושע בריינר

22.10.2008 / 12:02

לפי הפלסטינים, כוח צה"ל נכנס למחנה פליטים ליד לשכם וצר על בית בו הסתתר הבכיר, שהצליח להימלט. צעיר פלסטיני בן 17 נפצע

מקורות פלסטינים דיווחו כי פעיל בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, "פלוגות אל-קודס", ניצל לפנות בוקר (רביעי) מניסיון חיסול של כוח צה"ל שפעל במחנה הפליטים אל-פארעה מצפון לשכם. לדברי המקורות, כוח צה"ל הסתנן לפנות בוקר למחנה הפליטים והחל לירות לעבר הבכיר, סאמי אל-רול, שהצליח להימלט לאחד הבתים ביישוב.

לפי עדי ראיה, חיילי צה"ל צרו על הבית והתעמתו עם מספר פלסטינים אולם כעבור מספר שעות הם עזבו את המקום. עוד נמסר כי צעיר פלסטיני בן 17 נפצע לאחר שנורה בראשו על ידי חיילי צה"ל. המקורות הוסיפו כי הצעיר, מועאד' רזלאווי, הועבר לטיפול בבית החולים וכעת מצבו מוגדר "יציב".

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי צה"ל נכנס לעיירה לפנות בוקר בכוחות מתוגברים שכללו בין השאר 30 כלי רכב. לפי הדיווחים, החיילים פעלו למעצר מבוקשים במחנה ואף עצרו את מוחמד סבח, בן 15. עדי ראייה מסרו לסוכנות הידיעות "מען" כי פעילי הג'יהאד האיסלמי הצליחו לפוצץ מטעני נפץ בסמוך לכלי הרכב של חיילי צה"ל.

גורמים בפיקוד המרכז אמרו בתגובה כי כוח צה"ל פעל במקום במהלך הלילה, אך לא ביצע מעצר מבוקשים אלא עסק ב"פעילות ביטחונית אחרת". כמו כן נמסר כי בצה"ל לא מכירים אירוע ירי לעבר גורם כלשהו. לפי צה"ל, לעבר הכוח הושלכו שלושה מטעני חבלה ועוד מספר בקבוקי תבערה. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל ולא נגרם נזק. בצה"ל ממשיכים לבדוק את הדיווח.

בתוך כך, מקורות פלסטינים דיווחו כי פעיל של הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי נהרג היום במהלך אימון של הזרוע במרכז רצועת עזה. לפי הדיווח, הפעיל נהרג מאש שנורתה לעברו במהלך האימון בבסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully