וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד התחפושות: סוף סוף ניצחון רפובליקני

עידן דורנר

22.10.2008 / 15:29

שבוע לפני "הלואין", האמריקאים בטירוף של קניית תחפושות פוליטיות. החנויות מתקשות לעמוד בביקוש האדיר לתחפושת פיילין

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: אילן שניג)

קצת יותר משבוע לפני ליל כל הקדושים (הלואין), חנויות התחפושות בארה"ב מתקשות לעמוד בדרישות לתחפושות של שרה פיילין, המועמדת הרפובליקינית לסגנות הנשיאות. תחפושות של דמויות פוליטיות הפכו לפופולריות ביותר השנה, כשברקע נערכים האמריקאים לבחירות לנשיאות ב-4 בנובמבר.

למרות שמסכות גומי של המועמדים לנשיאות ברק אובמה וג'ון מקיין נמכרות היטב, הביקוש הגבוה ביותר נרשם דווקא לזו של סגניתו של מקיין, שרה פיילין. התחפושת כוללת פאה ואת המשקפיים המפורסמים שלה, וניתן להשיג אותה עם חליפה, תלבושת של ציידת או מדי מיס אלסקה, תואר בו זכתה פיילין בעבר.

בחנות התחפושות "ריקי" בניו יורק טוענים כי הלקוחות לא נרגעים מהתחפושת וכי הם נאלצים להזמין את התחפושת כל שבוע. "זה הפך לתופעה. אנחנו מוכרים אותה כמו מטורפים". סיפר ג'ייסון סנדלופר, אחד המוכרים. "זאת אחת התחפושות הנמכרות ביותר שלנו".

החנות מוכרת גם תחפושת של ג'ו השרברב, בעקבות הפופולריות הרבה לה זכה ג'ו וורצלבכר, שרברב מטולדו אוהיו, שהפך לדמות האמריקאי הממוצע בעימותים בין מקיין לאובמה. "יש לנו סרבל כחול שמגיע עם מפתח שבדי ועם תג שם עליו כתוב 'ג'ו השרברב'".

ממש כמו בסקרים, גם בנתוני המכירות הדמוקרטים רווים נחת. לפי נתוני המכירות של החנויות השונות, התחפושת של אובמה נמכרת יותר מזו של מקיין. אך לטענת סנדלופר, "תחפושות אובמה ומקיין נמכרות היטב, אך פיילין מנצחת את שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully