וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצי דנה

ענת קם

22.10.2008 / 10:42

אריאל זילבר תובע את עמנואל רוזן ודנה וייס על "הסתה, רדיפה והוצאת לשון הרע", בעקבות דברים שאמרו עליו בתוכנית "השורה התחתונה" ברשת. וייס: "זו תביעה קנטרנית ומיותרת"

הזמר אריאל זילבר תובע את העיתונאים עמנואל רוזן ודנה וייס בעקבות דברים שאמרו בתוכנית "השורה התחתונה" ברשת. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עורך הדין דורון ניר-צבי, דורש זילבר פרסום התנצלות ופיצוי כספי בסכום של 200,000 שקלים. פרט לרוזן ווייס מתייחסת התביעה גם לעורכת התוכנית עליזה אריה-ארנון ולרשת.

בכתב התביעה מתייחס זילבר לשתי תוכניות. באחת מהן, ששודרה בחודש אוקטובר בשנה שעברה, אמר רוזן במהלך התוכנית, כי הוא עומד להשליך כל פיסת אמנות של זילבר ולמחרת אף הזכיר ש"אתמול המלצנו כאן להחרים את אריאל זילבר". לדברי זילבר, "מעשיו הנ"ל של נתבע 3 (רוזן, ע.ק.) אינם אלא הסתה, רדיפה והוצאת לשון הרע בכוונה לפגוע בשמו, במעמדו, בפרנסתו ובזכותו הלגיטימית של התובע (זילבר, ע.ק.) להביע את דעותיו הלגיטימיות בפומבי והכל תוך ביזויו והכפשתו על לא עוול".

בתוכנית אחרת, ששודרה בחודש אפריל האחרון, שודרה כתבה שהציגה את הפיכתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר ל"אויב העם". במסגרת הכתבה ניתנו דוגמאות לאנשים נוספים שהפכו לכאלה, בהם יאסר ערפאת ואריאל זילבר. בכתב התביעה טען זילבר, כי " הנבזיות שבכתבה מתבטאת גם בכך שכאשר נאמר שהתובע "היה זמר העם" הוא מוצג על הבמה כזמר חילוני צעיר, וכאשר נאמר שהתובע "הפך לאויב העם" הוא מוצג כאדם דתי שקורא תנ"ך. כנראה שלשיטת נתבעים 3 ו-4 (רוזן וויס) דוסים שקוראים תנ"ך הם-הם אויבי העם".

עמנואל רוזן אמר בתגובה: "לתביעה הזויה מגיעה תגובה הזויה: רוצי, שמוליק קורא לך".
תגובתה של דנה וייס: "זו תביעה קנטרנית ומיותרת. תגובתנו תינתן בכתב ההגנה. אני מקווה שבית המשפט יידע לראות את הדברים כהווייתם".
רשת בתגובה: "לא ידוע לנו על מה מדובר". את תגובתה של עליזה אריה-ארנון לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully