וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 תאונות פגע וברח: ילדה בת 4 נפצעה בינוני

נתיב נחמני

21.10.2008 / 22:30

הנהגת, שפגעה בילדה בטיילת בת”א, הביאה אותה להוריה וסיפרה כי נהג מונית שהיה מאחוריה הוא הפוגע, לאחר מכן עזבה מהמקום. בבית דגן נפצע הולך רגל בן 20 באורח אנוש

ילדה בת ארבע נפגעה באורח בינוני בתאונת פגע וברח בטיילת בתל אביב. סמוך לשעה 22:00 אמש (שלישי) נפגעה הילדה, בתם של עובדים זרים, על ידי רכב, ככל הנראה מתוצרת דייהטסו, שנמלט מהמקום. הילדה פונתה לבית החולים לילדים "דנה" שבמתחם איכילוב.

הילדה בילתה עם הוריה במסעדה בטיילת, ונפגעה כשחצתה את הכביש בין מכוניות חונות. ג'יי ג'יי בן העשר, חבר של הילדה שהיה עד לתאונה סיפר לוואלה! חדשות: "עמדתי בטיילת בצד של הים והיא רצה לכיוון שלי, אז עברה מכונית קטנה לבנה ופגעה בה". לדבריו, נהגת הרכב הפוגע יצאה מרכבה, קראה להוריה שהיו במסעדה וסיפרה להם כי נהג מונית שנסע מאחוריה פגע בילדה ונמלט מהמקום. ג'יי ג'יי סיפר להורי הילדה כי הדברים אינם נכונים וכי היא פגעה בה, הנהגת החלה לעזוב את המקום, אך אימה של הילדה הספיקה לרשום את מספר הרישוי של הרכב.

"חבל שזה נגמר בצורה כזאת, האירוע התחיל כתאונה, וייתכן אפילו שנהגת הרכב לא הייתה אשמה בתאונה, אך כשעזבה את המקום ונמלטה ומסרה גרסה שקרית היא הפכה את האירוע לפלילי" אמר בוחן תנועה מאגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב שהגיע למקום.

תאונת פגע וברח נוספת ארעה הלילה בבית דגן, רכב פגע בהולך רגל כבן 20 בצומת בית דגן ונמלט מהמקום. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש.

בשעות אחר הצהרים תושב לוד בן 72 נפגע גם הוא בתאונת פגע וברח ברחוב שפירא שבעיר. הוא נפצע באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את הנהג הפוגע. שלשום נהרגו שני בני אדם בתאונות דרכים, שבהם גם כן ברח הנהג הפוגע. תושב גבעת אולגה נהרג בתאונת פגע וברח בכביש החוף, סמוך למחלף אולגה. הולכת רגל נהרגה בתאונה סמוך ליישוב מסילת ציון בהרי ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully