וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: אישה נורתה למוות בביתה

נתיב נחמני

21.10.2008 / 14:45

נאילה כנעאני, בת 34, נמצאה ללא רוח חיים בביתה בכפר קרע, באזור ואדי ערה. המשטרה בודקת חשד, לפיו היא נרצחה על רקע סכסוך משפחתי

אם חד הורית לשני ילדים, בת 34 נמצאה היום (שלישי) ללא רוח חיים בביתה בכפר קרע שבאזור ואדי ערה. על גופת האישה, נאילה כנעאני, נראו סימני ירי. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה.

מהמשטרה נמסר, כי נבדקים מספר כיווני חקירה, וביניהם רצח על רקע סכסוך משפחתי. על פי החקירה הראשונית מתברר כי החשוד הגיע לבית הנרצחת ירה בה ונמלט מהמקום. המשטרה הודיעה כי היא מתכוונת להטיל צו איסור פרסום על שאר פרטי החקירה.

ביום ראשון נרצחה בדקירות סכין רוזי פדידה (48), תושבת אשדוד. המשטרה עצרה את בעלה בזירת האירוע, כשלצידו סכין שעל פי החשד שימשה לביצוע הרצח. מחקירה ראשונית עלה, כי הבעל, גבר כבן 50, המתין למרגלות ביתה באשדוד. כאשר ירדה האישה לקומת הקרקע, התפתח ויכוח בין השניים ובמהלכו ככל הנראה שלף הבעל את הסכין ודקר אותה לעיני ההולכים ברחוב.

עוד עלה מהחקירה כי השניים היו מסוכסכים על רקע חלוקת רכושם המשותף במסגרת הליך גירושים בו נמצאו. נגד הבעל הוצא צו הרחקה מאשתו, אך במשטרה לא רשומות כל תלונות שלה נגדו, אלא דווקא ההפך. קיים רישום על תלונה שהגיש החשוד נגד האישה על כך שאינה נותנת לו גישה לרכושם המשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully