וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו להבריח קוקאין בתוך צעצועים ונלכדו

נתיב נחמני

20.10.2008 / 15:12

שלושה תושבי המרכז נעצרו בחשד שהבריחו מדרום אמריקה לישראל כ-3 ק"ג קוקאין שהוחבא בצעצועים והועבר בחבילה דרך הדואר

מערכת וואלה!

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שלושה תושבי המרכז נעצרו אתמול (ראשון) בחשד שניסו להבריח כשלושה קילוגרם של סם מסוג קוקאין לישראל שהוחבא בתוך צעצועים והועבר בחבילות דרך הדואר. שלושת החשודים, שאול דודלזק בן 37 ברעננה ורון ומרינה דולינגר, זוג נשוי תושבי אלפי מנשה, מכחישים את המיוחס להם. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרם בשבעה עד תשעה ימים.

החשודים ניסו, על פי החשד, להבריח את הסמים מדרום אמריקה לישראל דרך גרמניה - שיטה שהולכת ונעשית נפוצה יותר לאחרונה. על פי החשד, הגיע דודלזק לאסוף את החבילה מסניף הדואר שברחוב הירקון בתל אביב, שם עובדת מרינה, אשתו של שותפו רון דולינגר והכול תחת עיניהם הפקוחה של אנשי מפלג הסמים ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב.

החבילה עצמה, שלא היתה רשומה על שם דודלזק עצמו אלא על שם אדם אחר, נתפסה על ידי הבלשים ובה נמצאו הסמים כשהם מוחבאים בתוך הצעצועים. לדברי דודלזק, אין לו כל קשר לסמים ולא ידע כלל כי הם נמצאים בחבילה. בחקירתו סיפר כי אסף את החבילה בשביל אדם אחר וחשב שהחבילה מכילה קייק. לטענתו, אותו אדם שילם 3,000 דולר על מנת שיעביר לו את החבילה. דודלזק אינו מכחיש כי חשב שמדובר בעבירה, אך חשב שמדובר בעבירה על חוקי המכס בלבד ולא על סמים.

לדברי סנ"צ ידידיה סבג, ראש מפלג סמים בימ"ר תל אביב, עולה כי השלושה מקושרים ככל הנראה לגורמים פליליים נוספים. לטענתו, לעובדה שהחבילה לא היתה על שמו של החשוד עצמו אין כל חשיבות, בייחוד לאור העובדה שאחת מהם עובדת באותו הסניף אליו הגיעו הסמים. עורך דינו של דודלזק, אילן אזולאי, אמר לוואלה! חדשות כי מרשו מכחיש את החשדות נגדו וכלל לא ידע כי החבילה מכילה סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully